Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

SAKED OTAK kud !! :(







hey !! pandai nak LECTURED orang jea!!!tapi diri sendiri lagi teruk kan!!? setidak tidaknyea aku da siapkan semue keje aku sebelum ONLINE lol!! bukan macam kaw . . bangun tido jea terus na carik pasal dengan aku . SHITTING:( ? i hate u lah!! geram aku dengan kaw tahu?? agak mentang2 lah kaw annak manje mak , senang2 jea nak suruh mak marah aku.yang kaw tuh ape?PEMALAS!!! mak surruh kaw kemas rumah pon kaw tana buad , lepas tuh aku yang kene marah balek dengan mak!! kalaw nak mintak tolong aku .. bukan maen lagi kaw ea?! mule lah nak tergedik . gedik datang kat aku . lepas aku tolong , BLAH macam tuh jea ! aku tataw ape yang buad mak  MANJEKAN sangat kaw nyh ! nak kate baek sangat ,,TIDAK! nak kate BAEK SANGAT pon KOMFEM TAK!! EEE! geli aku tengok kaw menggedik dengan mak! kaw pk kaw HEBAD sangat??!


BENCI KAW LAA "kakak??"GRRR!