Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

deorang terbaek (:


kalaw tengok gamba nyh..memang ramai kan..yeah..keluarge aku memang besa ouh :) fuih..i have ten sibs okess :D orang kate..keluarge besa nyh best ouh (!) errr .. sorielah (!) aku ta sokong korang 100% lah (!) frankly,,tadelah best manepon .. kenape ta best ? haa .. sebab ,mesti punye banyak probs ouh ! dari yang sulong..sampailah yang bongsu ni hah! ade jea .. second ,, kalaw ramai sibs ,, mestilah banyak kenduri kan ?! haa.. for your information .. aku memang dari kecik sampai sekarang  memang ta suke pegi kenduri..even depan rumah sekalipon ! okess ! yeah ! mak suk marah aku sebab mak kate .. semue cousins aku ta knal aku cuz .. ta pena pegi kenduri ruma deorang and tapena nak ikot rayee ..haha. aku ksah ape ? kaw nak kenal dengan aku ..pandai2 datang rumah ! malas aku nak merantaw ke rumah kaw wahai sepupussss ku sayang ! third ,, pantang berkumpol sesame ! lagi2 tyme raye ! last puase ttuh memang lah best sebab maseng2 sebok kemas rumah..anyam ketupat..kerjesamelah konon..tyme ray pertame jea aku dah kne buli tahu ? mule lah ! kakak and abang aku .. lagi2 kak long ! suke komen tudung raye aku lah..baju lah..kasotlah..last2 kasot aku lagi chantek dari dea..haha..dandan nak puji ea ? setiap kali deorang balek kampong..msti puny ade jea beende yang deorang nak jadikan bahan untuk buli aku ! deorang kate..aku yang bonsu..so aku yang kene buad kje ! haha ? tak betol punye orang ouh :( kadang2 rase macam nak menanges pon ade ouh :'( tapi.. family aku..nak buad macam mane lagi :) papepon..tetap sayangss you all..and you all terbaeek lah :)<3

FULLSTOP :)