Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

merepek jea "!"



tepat pukol 7.00 pagi : jam "randik" aku dah mule memekak..its sound like... teeeeeettttttttt*wah "!" macam skemass jea bunyi jam macam tu:p sound dea yang boleh memekakkan aku dalam mase seminit tu dah  tentu berjaye mengacaw mimpi aku yang aku tak berape nak feeling sangad tu"!"aku tengok..jarum jam and minit baru sampai dekad number "7"..kecoh betol lah jam burok nyh "!"rase nak aje cabot bateri dea.bya tak idop teros "!"ade yang tanye pasal jarum saat "?" sape pulak yang sakai sangad sampai if tengok jam jea..mesti kene perhatikan jarum saatnye sekali lol "!" hah "!"tak perlulah buad macam tu kan "!" sambong story aku balek .. aku teros tido balek dengan wish aku akan bangun balek pukol 7.15 pagi "!" tak lame lepas tu..aku bangon and tengok jam....

"ciss"!" baru pukol 7 lime minet "!"hampeh betol "!"nak buad ape aku bangon awal "?" nak pegi tusyen pukol lapan "!" lol "!" "

then aku sambung tido balek...tak lame lepas tu..aku bukak mate..matehari macam dah nak naek aje "!" aku tengok jam...then,,teros lari terkedek-kedek pegi siap2"!" (jam pukol 7.30)

punye lah gelabah aku siap2 sebab takud missss bus "!" tup.tup. mak kelua dari bilek "!" mak tak bagi aku kelua  tanpe brekfest "!"adoy "!" last2 aku dapat kelua jugak dengan alasan nanti aku beli roti kat kedai ..

sampai pulak kat bus stop,,aku jadi CHAOTIC "!" mawu tidak "?" aku call zuera,qilah,yan,ehsan..semue tak angkat "!" aku dah NAG sorang2 kat bus stop tuh "!"dahlah tyme tu batery loww"!"deorang pulak buad hal..adoy "!" tak lame lepas tu..ade text sampai "!"angen jea aku bile tengok name orang yang bagi text tu.."QILAH " HEY"!"naseb baek dea bagitawu aku yang dea dah naek buss..

dalam buss.aku just dodok diam jea..malas nak tattle2 around "!" sampai kat simpang 4..macam biase..mestilah turon..takan nak lajak pegi TELUK INTAN kuddnguk "!"then...sembang2 lah pulak dengan chek kawan baek zuera and qielah..tibe2 ade satu accident jadi depan mate kitorang "!"fhuh "!"bunyi macam dasyat "!"padehal..tak dasyat manepon..alah "!'tapi kalaw dah kene batang hidong sendiri..komfem nanges punye lah "!"lepas semuenye rede..kitorang melintas jalan yang agak besa tu..sampai jea kat simpang untuk pegi tempat tusyen tu..ENCIK DHIYA AIMULLAH pulak menyesakkan diri..bagoss kan kaw "?"!"kaw nak bunoh aku kea DHIYA "?"hampir2 jea kaw nak langgar aku tadi "!"naseb baek parents aku aja aku BERSABAR "!"haha.kalaw tak..memang dah aku sabotaj moto kaw tuh tahu "?"

pukol 9..class PHYSICS mule..sumpa aku tak faham ape yang sir aja hary nyh "!"aku jadi blurr..teramad sejuk tahu "?"rehad tyme :))..aku pegi toilet "!"kelua dari toilet tu..banyak pulak simpang2 dea "!"aku pandang bawah jea..sebab kesejukan sangad..tibe2 terlanggar pulak si ENCIK AIMAN NAJIB "!":p dea terperanjat teramad "!"macam nampak hantu lah kaw aiman "!"pukol 12..sir bagi pulang ke rumah :)

lepas tu..."?"

malas lah nak story..nak pegi buad hw yang sir bagi tadi..bye2 guys..thnx singgah "!"

FULLSTOP "!":)