Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

ROMBONGAN GEDIX . GEDIX ;P

name aku NOR SYAKIRAH BT ABDULLAH :) buad mase sekarang nyh , aku still lagi 6teen years old taw (!) aku sekolah dekad SMK TUN ABDUL RAZAK since form 1 . kat sekolah . aku suke join semue aktiviti yang PRS (PERSATUAN PEROSAK RAKAN SEBAYA ) buad . .bulan lepas 13 NOVEMBER 2010 , kitorang join rombongan pegi MSU and PSN (!) ;D best ouh (!) BARU SEKARANG NAK SHARE (?) yelah (!) sebab qiela lambat sangat nak upload gamba nyh (!)dekad MSU , kitorang dapat belaja macam2 tentang management and science :) but , seperti biase yang dilakukan dalam class . . kitorang denga hanye untuk sesaat sahaje :) then kelua ikot telinge kiri (!) HAHAHA  . giler (!) tyme kat MSU , zuera . my BESTIE . nanges (!) tataw sebab ape . but , if aku ngan qiela ade buad sala kat kaw . kitorang mintak maaf taw (!) :D
pihak MSU tu just bagi kitorang makan mee goreng sahaje (?) dengan air nescefe kudd (?)




lepas tu kitorang pegi masjid shah alam , tuka baju biase . weeee~:D cekgu kate pakaian bebas. so, ape lagi (?)macam2 jenis baju ade (!) hahahha . ta tengok make up nye lagi (!) hahhaha . bodo2 jea kan (?)(!)kat masjid , aku,qiela , una, and nabat pegi sembayang dulu . then baru tuka baju . so . kitorang lah yang paling lambat sekali (!) kitorang brempat nyh lah antare 4 pelajar yang paling lambat sampai kat bas (!) hahahah:0 lintang pukang lari (!) habes kasut high heel aku putus lol (!) HAHAHHHAHAAAA (!)NEXT,kitorang pegi PSN :)

kat PSN , TERAMAT  BOSAN (!) cuz UNDER CONSTRUCTION (!) pape ntah .tak de pape pon kat situ . geram jea .then . budak 4 orang yang kurang keje nyh pon pegi ke tingkat atas sekali (!) tibe2 LIF PULAK TERSEKAD (!) naseb baek ade sorang macek tu tolong ,hahahah

oke lah !!!!malas nak cerite pepanjang :)