Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

err whateva !


maaf tak dapat culik gamba (:



 fahrul azmi bin abdullah ! 21 okess ! money maker at intel corporation ! dea nyh someone yang teramad tegas . aku dengan dea ta rapat sangad pon okess . dea baek dengan aku just tyme nak mintak tolong jea ! kalaw nak lunch .. mulelah baek dengan aku ! dea akan cakap .. 

dea : adek .. adek ade keje tak ? tolong abang boleh tak ?

aku : tak de keje.. kenape?

dea : tolong kautkan abang nasi ! abang lapa lah dek .. tolong ambekkan lauknye sekali yea..

hah ! ayat yang selalu diulang2 jea tyme lunch ! grr ... tapi tapelah .. dea baek dengan aku .. aku baek dengan dea balek kan ?! XD

kadang2 aku rase.. dea nyh macam poyo ponn ade ! haish !  dea nyh someone yang amad2 boross ! kalaw dapat gaji..cepatt jea habess duet dea tuh ! sebaek baek kejea dea ponn .. dea tade lesen ! jangan kate lesen kerete ! lesen moto pon tade ! haha XD loser lah kaw nyh abang ! dea nyh manje gela dengan ma and kak long ! mintak duet berape banyak ponn . mestii orang bagi ! grr .. ta puas haty aku ! kadang2 bolehh lah tahan bangge dengan dea nyh !!!XD

kagumlah jugak dengan dea nyh(: dari upsr sampai lah habes sekolah..asek dapat strettt "A" jea . wah ! pandai kaw kan !!?? tapi sayangnye..kaw ny punyelah pemalas nak aja adek bongsu kaw nyh kan ! grr sepandai pandai dea pon .. tapi,,masak maggie pon ta pandai ngek ! hahaXD bapak sakaii lol dea nyh ! haha ! adohai ! he's Studied Computer & Communication Systems Engineering atUniversiti Putra Malaysia

di samping dea kejea as engineer computer at intel .. dea jugak  kijea sambilan sebagai photographer ! aww.aww. photographer yaww ! i like (:
aku paleng suke hasel photoshoot dea ! menarek ! haha ! 

dalam banyak2 gamba yang dea shoot .. aku paleng suke gamba nyh (: <3 lovee it yaww!