Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

kawan (:


kawan ? aku mengaku memang aku tak ramai kawan and tak rajen nak jadi peramah sangad ! aku just kawan dengan orang yang aku rase nak kawan sahaje lol ! tapi tak bermakne aku sombong okss ! korang nak kate aku nyh macam sakai ? just layak kawan dengan orang asli kat dalam hutan ? wth ! ade aku kesah ? kenal pon tidak nak kate aku macam tu ! fucking shit up ! grr . aku just boleeh kawan dengan orang yang nak tego aku sahaje okes ! kalw setakad kaw tego then,, kaw nak mencarut carut and merepek repek dengan aku .. ta perlulah kan ! nak kate aku bajed ? kaw tu lagilah seribu kali lagi bajed dari aku kan ? hah ! whateva !

LADIES (;


simple :
kaw baek.
kaw senang untuk bekawan dengan aku . 
kaw funny
kaw open 
boleh share probs
ta kesah kaye or misken
tak kesah kaw chantek kea tak
tak kesah care pemakaian kaw ngik !
kaw tak lalang

GENS (:

senang jea :
kaw baek
kaw ikhlas nak kawan dengan aku.
boleh terime aku
open
funny
happy go
aku perempuan kaw lelaki!
so pandai pandai hormat perempuan nguk !
ta perlu begurau terlampaw lampaw dengan aku
kesah kea aku ,,kaw hensem kea tak ?grr
ta kesah kaw misken or kaye
NO SMOKERS
NO REMPIT
NO RANTAI AND SEJENIS DENGAN NYE !