Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

saye nak awak bolehkan ? (;



petang tadi ade latihan  badminton ! (; pukol 3.30 sampai pukol 5 . 30 ! tapii kiera ta bawak reket ouh . shame . shame tahu ? gela nak bawak moto then bawak reket ! nak tarokk dalam beg .. terlampaw panjang lah puulakk kan ! grr terpikir pulak ( nanti kalaw buboh dalam beg then biarkan dea punye pemegang terkelua,,tengok macam bawak pedang lah pulakk ) adoyy ! malu ! malu ! so . simple jea ! tapaya bawak reket okess diang nor syakirah (; panasss gelalah ! grr ..
sampai jeea kat sekolah teros naek class form 6 .. bagi kunci moto kat sys ! penad naek tangge ! err =.=" ternampak pulak inchek nabil kat bawah !

aku : nabil ! nabil ! kaw nak pegi mane nyit ?!

nabil : aku nak pegi belakang kat dewan lah ! kenape ?

aku : kaw pegi belakang nak buad ape ? kaw ade game kea ?

nabil : aku latih hoki lah . apehal ?

aku : hey ! kaw nampak una and cha tak ?

nabil : entahlah kiera .. tadi aku nampak .. sekarang dah hilang !

aku : grr !! tunggu  aku turon jap !

then teros berlari pegi kat nabil ..

nabil : kenape ?

aku : saje jea (; nak pegi belakang same2 ! haha . flirty kaw kiera!!

nabil : ouh .. jom laa

then teroslah mengikott nabil (; ....

sampai jea kat dewan .. aku teros tinggalkan dea ! hah ! jahat kaw kiera.. tyme susa baru cari .. senang kaw maen tinggal jea ea ?!

sorry nabil (;

thennnnnn .. teroskan dengan latihan badminton (; angen teramadlah kuad kan cha ! cha dah mule merepek .. cakap yang bukan2 .. nak ade kuase tolak angen lah .. apelah .. hadoyyy ! maen sekejap jea cuz aku memang teramad tak aktif kat sekolah ! tyme aku tengah berdiri kat tepi dewan tu ..ngeee~

terusha lah sorang adek boy form 2 nyh ! hadoyy .. jatuh haty ouh saye kat awak ! haha . 
korang imagine lah sendiri (;


awak chomel !
rambott awak smart jea !
awak pendek ! tinggi saye 149cm and you just had bawah bahu saye jea ! haha .. bayangkanlah pulak tinggi awak macam mane kalaw saye sendiri pon dah pendek ! (; wink*wink*
chomel jea tyme nampak awak pakai baju sukan ruma hijau .. baju awak boleh dibuad jubah lah awak. . awak beli saiz ape huh ? sampai ke lutut awak pakai kan ? haha
tergodelah bile tengok awak maen badminton ! aww.aww. awak boleh challenge kawan saye si iqram tuh ! wow ! even awak still in form two ?! grr . menggodelah awak nyh ! haha
awak terpilih pulakk wakil sekolah (; aww . aww. awak hebad !
then awak pegi pulak join hoki (; awak terpilihwakil sekolah jugak ?! grr . maken tergode saye (;

awak . awak !

jadilah boyfie saye ! takesahlah awak matured kea tak kan ?!grr



tapiii ..

bayangkanlah kalawkite jalan pegi pasar same2 ?! saye pimpin awak macam adek lah ! haha

tyme awak balek sekolah pulak .. saye yang ambek awak okess.. saye sandang beg awak yang besaa tuh then awak dudok kat dalam rage moto ! haha . kijam kaw kiera !

pukol 6.00 balek ! tumpang iera pegi kedai beli chokie . chokie kejap (; aww.aww. then lepak dengan cha dekad bus stop (; bersepah tepung ! cuz tadii ade budak celebrated birthday boy ! tengah syok dudok dudok ... datang pulakk sorang pacek nyh .. tataw dari mane datangnye ! tawu2 dah timbul jea ;p datang2..pacek tuh teros membebel !

pacek : heh ! sape pulak yang tak de akai pegi tabur tepong kat sini nyh ?!!dah terlampau pandaii sangad lah kot !

aku and cha : err . tatawlah pacek 

pacek tuh ambek kertas then bersihkan lantai bus stop tuh ! aku and cha just berdiri jea tengok pacek tu terbopngkok . bongkok ! aduhaii . yang buad kitorang tak tahannye..semue orang yang lalu lalang kt situ tengok kitorang semacam jea !

aku and cha : adohaiiii ! janganlah pandang kitorang macam tu ngek! tentu korang fikir kitorang nyh macam membuli pacek nyh kan ! grr .. err=.=" all eyes on us yaww ! shame !

cha : kiera . buad bodoe jea . bya jea pacek nyh bersihkan sendiri .

aku : haha . cha gela !

tak lame lepasss tu..iqram datang..

iqram : woii korang buad ape kat sini ?

aku : tunggu kene ngoratt ! hey ! iqram ! budakk kecik form two tadi tuh name dea ape ouh ! wink *wink*

iqram : faiz lah ..

aku : haha ! oh yeah ! aku dapat tawu name dea ! malam nyh boleh mimpikan dea ! faiz . faiz . faiz . faiz (;

iqram : haha ! kaw nyh gela lah kiera ! ppangkatt adek kaw jea !

aku : aku kesah ape ? yang penting aku tergode dengan dea ! dea boyfie aku lah ! kaw tapaya nak kerek dengan aku ea iqram ! esok kaw bagitaw aku name penohh dea taw !

iqram : jangan kate name..alamat..number fon sekali aku mintak !

thenn perbicaraan diteruskan dengan bende yang merepek2 (;

tak lame lepasss tu..una datang cuz nak ambek adek dea ...
si pacek tadi pulak ?! sebok membebel dengan warge emas yang laen .haha . tanak masokk campo lah pacek (;

tyme budak petang balek,,aww.aww. ! nampak my "awak" jalan nak kelua paga sekolah !  bapak chomel ! beg awak besaa sangad..banyak ouh barang yang dea bawak..dengan reket dea..dengan buku kat tangan.. adohaii..kesian awak !tengok awak berlari ! rase nak jatuh jantung saye taw ! chomel jea budakk kecikk nyh lari..alahai,,falling in love aku ! haha

my sys sampaii.. so,,stop sampai situ dulu story pasal perkenalan saye and awak (;