Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

KERENAH 7TEEN (:


JERK FACE RYTE ? GRR

im nor syakirah bt abdullah ! im 7teen ? oh welcome 7teen and bye 6teen :( please DONT EVER U MAKE ME JERK !!!u hate me?? just GET OFF from my page and my lyfe !btw,,im not an ARROGANTS oke!
 im  NOT the hawtest one!!!im just an ordinary gurl.im just NOR SYAKIRAH !
SNOB?? nope maybe..if u can be a good listener and good frenss for me..yeah SURE!!i also can be a good frenss and listener for you!!!

dah third day aku sekolah in 2011 !! baru 3 hari ? budd,why rase macam dahsbulan ?! grr .okess 7teen ! aku rase kite tak serasi kan ? so, now.. aku nak kaw kelua dari hidop aku ! grr .. aku ta pandai macam mane nak jadi 7teen :'( just pandai jadi 5teen and 6teen only okess ! my own shit lyfe :( err x_x maybe better if aku try aja kaw wahai "7teen"  tentang care2 untok buad kaw pandai dengan care hidop aku kan ?! kaw jangan nak aja aku buad bukan2 lah 7teen ! kalaw tak,,aku buang kaw dekad logii ! grr :( susanye jadi student form 5 ! err =.=' dengan perangai aku yang kebudak-budakan siked . dengan ketinggian aku . dengan subjectnye lagii ! errgghh ! penad tahu tak? srik jadi form 5 :( what eve lah ! grr..

tadi ade pendaftaran kokurikulum ! aku join unit uniform PBSM,club PRS ( PEROSAK RAKAN SEBAYA) and permainan bola baling ! PBSM ? ape yang best dengan PBSM nyh ? entahlah . frankly..aku pon tataw ! maen masok jea lah ! yang penting join ! kalaw ta join .. biseng pulak chekgu tu karang ! kesah kea kaw kiera ? mesti ouh ! aku kan budak baek ! mestilah kesah and prihatin dengan perasaan chekgu kan ?kan ?err :p 

PERHATIAN ! HARY NYH AKU TAK KENE DENDE MACAM SEMALAM OKESS  ! WEEE~:)