Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

hey! you are a girl or a bitch?! fools!


hah ! ade pulak wujud budak macam kaw kan ! ta sangke aku ! hey perempuan ! kaw jangan nak jadi bodoh sangad lah ! kaw pikir senang nak carik balek maruah diri kaw tu kea ?! bungek ! kaw baru form 2 !! dah hancur masee depan ! baek kaw balek ,, kawen teroslah ! melampau gelalah ape yang kaw buad ! sumpa kaw memalukan girls yang laen !

aku tengok muke kaw,,rase nak lempang jea tawu tak !? yang kaw bodoh sangad , rela di ro*** dengan 6 orang boys tuh buad hape ?! kaw pikir mulie kea ape yang kaw buad tu huh gela ! buad maksiat kat belakang sekolah pulak tuh ! kaw pikir sekolah tu ape ?! orang pegi sekola belaja,,kaw pulak meroyan entah ke mane kan !

nampak kitorang yang form5 nyh .. punyelah senyum meleret ! muke cantek ! manes ! tapi perangai kaw pahit ! kaw senyum dengan aku tadi pon,,aku senyum balek sebab aku pikir ta paya nak tunjuk sangadlah. naseb kaw baek sebab tade cekgu dapat tawu ! just 2,3 orang cekgu jea . itupon cekgu petang ! cekgu petang ? ape deorang kesah ! kaw nak mati ? nak hidup ? pegi lantak ! sudahlah ! malas nak mencarut pasal kaw wahai si adek form 2 !

fullstop !