Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

warkah luka dari pasar pengalaman (:




haha ! tajuk bukan maen lagi kan . sastera kelua sudaa ! woot woot ta tahan jea nyott !
ini cerite bukan pasal pasar tempat orang jual sayur, ikan and so on okess ! (: ini kisah tentang 5 girlfies ! aww.aww.nyott :) 5 budak yang dulu selalu buad sekolah smk tun abdul razak selekoh,perak tu jadi huru hare ! deorang nyh memang kuad ! haha . ramai orang nak pecah belahkan deorang pon tetap ta boleh ! (psst : kawasan larangan okess . tade sape boleh kacaw ! grr ) oksss ! coretan nyh wujud pon sebab aku tak minatt subject sejarah kat sekolah nunn . so, aku wujudkan sejarah pasar pengalaman nyh . toink toink (:
okess ! balek pade 5 budak baek nyh .. deorang belime nyh diwujudkan pade tahun 1994 ! yeah satu tahun yang amat menyenangkan hati ! haha.antare budak baek yang lime orang nyh,, yang paleng tue sekali..wujud pade
22 februari 1994 , next.. 25 mei 1994,19 ogos 1994 ,10 oktober 1994 and last one 24 november 1994 ! haha ! tarikh tarikh nyh semue sape punye nyott ?! grr . milik deorang lah ngek !

siti noraqilah bt abdul malik
nur syarifah syahirah bt mohd syed jaafar
nurul syazlin bt omar
nor syakirah bt abdullah
zuraihah bt amin khairuddin

woot woot !! nyh semue budak bajed jahad ;p kalaw dah baek tu..baek sangad . kalaw dah jahad tu . pergh !excessive sangad lah pulak ! so what ? ade deorang kesah ? yang penting.. korang ade kea kawan yang macam deorang nyh ? tadekan ? so,,totop molott ! dodok diam2 and jangan nak jeles2 ! XD
susah ngek nak dapat kawan macam deorang nyh !kitorang tak lah sehawt anda (: harap maaf !! teett * wink wink (;
kisah budak baek nyh bermule pade tahun 2007 (:


4 januari 2007 : 7.30 a.m :
semue budak form 1 gigih masuk ke kelass macam anak kambeng nak masuk kandang ! first day dalam kelass . ape lagi . dodok senyap and maseng maseng tunjuk muke baek lah choyy ! mule pulak sesi perkenalan aku dengan kawan kawan yang laen (: woot woot . tapi tyme tuh,,aku still lagi tak kawan dengan 4 orang girlfies yang laen tuh :)) tyme form 1.. pakai tudung pon maseng maseng sengedd bengett lagi ! haha :D i like that part ! nice babes (: yeah dalam class 1 gigih .. kitorang ambek 9 subject (: wink wink

bahase melayu
bahase arab
bahase inggeris
mathematics
sejarah
geografi
kemahiran hidup
pendidikan islam
sains

haish . dulu,, aku selalu gelarkan diri aku ( NOR SYAKIRAH BT ABDULLAH ) nyh dengan gelaran K.I.T.E  haha ! budakk kecik lagi tyme tuh ngek !
punyelah susah nak biasekan diri dengan keadaan baru . warne kaen sekolah yang baru . perangai yang baru . kawan yang baru . subject yang baru !(; tyme form one .. name yang di tagged kat atas tuh .. still lagi bukan kawan aku even satu class ! dulu..kawan baek aku just nor hafiza bt aman jea (; butt . ALLAH LEBIH SAYANGKAN DEA . dea pergi pade 28 jun 2007 ('; then,, sue lah yang jadi kawan baek aku tyme tu (: thnx sue ! ily yaww sayangss ;) . pade mase yang same .. aku dah mule jumpe kawan baru, SITI NORAQILAH BT ABDUL MALIK (; kat class dea dodok bercouple-ing dengan NUR SYARIFAH SYAHIRAH BT MOHD SYED JAAFAR :D . qilah ! kaw ingad lagikan ! dulu tyme tade chekgu jea..kaw pegi kat tempat dudok aku bersembang yang bukan bukan . then kite pegi mengemis mintak kertas  A4 kat kekawan ! bile dah dapat .. conteng conteng pulak ! haiyakk ! maen tulis tulis name .lawan tulisan sape paleng chantek ! haha .bajed jea ! ingadkan nak gune buad keje sekolah kea..ape kea ! rupenye buad bende yang tade paedah tuh ! haaa..baru sekarang kaw seda selame nyh kaw suke buad bende yang tak berpaedah ye kiera ! dulu .. kaw tanak pulak sedaa..!qilah la nyh ! kuad pengaruh orang ! haha ! tapikan .. tyme tuh aku dah mule rase kaw nyh kawan baek ! tapi tak lah baek sangad kan ! haha ;D lepas tuh kaw cerite kat aku pasal kawan kawan kaw kat sekolah renda dulu ! nyoottt jea !

aku : qilah dulu kaw rapat dengan syarifah tu kea ?
qilah : tak de lah sangad . dulu ,,tyme mule2 dea pindah kat sekolah aku..tengok muke dea macam belagak siked  lah.. suke dudok sorang sorang .
aku : habes tu ? tengok sekarang nyh macam rapat jea ?
qilah : rapatlah jugak . dulu kitorang bukan satu group .
aku : sape yang group dengan kaw ?
qilah : dulu aku group dengan aina and olin..cipah dengan orang  laen . kitorang asek berperang jea.


haha ! alahai kisah (: wink wink cheers !
NUR SYARIFAH SYAHIRAH BT MOHD SYED JAAFAR . orang ramai call dea CIPAH and CEK PAH(; tapi aku rase name syifa lagi santek (; tapi tapelah ., aku ikott jelah dah orang panggel dea cipah..aku panggel je dea chypa ! dulu,, dea teramad obsessed dengan syed muzaffar si inchek angkasawan dea tuh  taw ! lagi sorang,,DAFI ! fhuhhh O_O banyak gela koleksi gamba inchek angkasawan and dafi dalam fail dea nnunn ! haiyakk X_X sampaikan tyme latihan kebakaran pon dea nak bawak jugak fail nazak dea tuh !=.=" aku start kawan biase biase jea dengan dea nyh . sebab tengok macam belagak siked . HAHA ;D tapi baek lah choyy !


naek muke surat FORM 2 pulakk (;

haaa.kat sinilah mulenye wujud group lime girlfies nyh ;D aww.aww. ;) minggu ketige sekolah tahun 2008 .. pade satu hari,,chypa ajak aku dudok bercouple-ing dengan dea O_O rase macam ta pecaye ponn ade jugak !XD tibe tibe jea ! ade makne kea nyh huh ?! huh?! haha;D
kat tempatt dudok yang baru tu..aku dapat sekali gusss lengkap lagi 4 orang girlfies tu (; mule berkawan baek dengan ZURAIHAH BT AMIN KHAIRUDDIN and NURUL SYAZLIN BT OMAR ! tapi tak rapat sangad lah dengan zuera .. aku lebih rapatt dengan olin  (; kitorang selalu share problem same2  . nanges same2.. gelak pon same2 jugak (; wink wink !satu hari..chypa kenalkan aku dengan sorang boy ;p then tercouple pulak . then terputus jugak ! haha :D whateva lah ! XD berape banyak then daaaaaa ~

perangai kitorang memang teramadlah pemalas tawu tak ! tye mathematics jea .. hw tak penah nak siap . apetah lagi subs yang susa susa tu semue !? tyme techer buad check .pure pure pulak buad nak tanye soalan yang tak faham . haiyakk ! soalan pon kaw tak salin,,nak tanye ape da ?! haha :d pakat tiruu zuera lah !

akhir tahun 2008 tuh..teacher ade buad jamuan class . ceyt ! kate nak jamuan class katt kfc t.i lah kononnye last last minit cancel jugak! grr . saba gelalah kan ! tapi 5 budak baek nyh tetap jugak nak pegi . excited deorang naek buss pukol 8 . ececeyh ! sampai t.i tengok 2 3 kedai jea yang dah bukak . haha ! aku pulak ? still lagi dudok kat bus stop macam orang bodoe . haiyakkk tertinggal buss pulak . aku sampai t.i kurang lebih pukol 10.30 laaa..sampai jea..tengok..just tinggal zuera . qilah and chypa jea ? kemane pulak menghilang olinnye ?
aku : ehh ! olin mane ?

deorang : dea pegi ikott fared . lepas tu dea maen tinggal jea kitorang betige .
zuera : dalah kite pegi jelah makan dulu..! byalah dea , nanti dea lapa tawu lah dea.

then aku teross jelah ikott deorang masok kat kfc t.i (;
kitorang order . sampai kat meje .. dudok and mencekikk x_x then..ape lagi ? hobby kitorang nyh menge-shoot jea . yeah buadlah muke budak budak korang tu okess kiera and the geng ! HAHA ;D tyme tu asek gaduh pasal olin jea .  adoiii =.=' tymee otw nak pegi tmpatt shopping .. ternampak pulak olin dengan boyfie dea si fared tuh . then teroskan perjalanan tanpe kesahkan olin .err. nilah hidop berkawan mestilah ade yang men-tacchink kan kan ?! pegi shopping and balek pukol 5 (; macam biase lah ! :D


bukak pulak buku form 3 (; haha gosh semaken besaa ;D

yeah form nyh banyak warkah suke and banyak jugak warkah luka (;
errr =.="tahun 2009 nyh tahun yang mencabar jugak lah untuk persahabatan kitorang nyh. banyak gelak and banyak jugak nanges ..grr .form 3,, chypa and olin pakat tanak ambek subject bahase arab . deorang kate..deorang tak boleh bawak . err . ikott korang lah,,kemampuan maseng maseng kan . hmm banyak kali jugaklah gaduh ..korang korang .. cubelah korang ingad balek sebab 2 kite gaduh dulu..korang ingad and korang imagine.trase macam nak gelak pon ade bile ingad zaman kanak kanak bergaduh dulu.haha.penah jugak gaduh pasal care pemakaian maseng2 .  and penah jugak gaduh pasal salah faham jea x_x.nak pmr..maseng maseng stady kasi gempak result ..haih .chypa sampai saked perutt tyme dalam dewan exam . berape kali kaw ulang alek pegi toilet huh nyoott ? ! haha .lepas pmr . semue hidop bebas jea . maen hujan lah . apelah . grr . lepas tu mengumpatt pacek jaga yang garang tu ! haha . macam gela jea !


buku form 4 (;

yeah berdasarkan result kitorang and subject yang kitorang ambek .. aku . zuera and qilah dapat class KAA , chypa and olin masuk class science and account..kitorang kat class KAA  ambek subjects bahase arab tinggi ,, ulum syariah and Quran sunnah . grr . menggerunkan pulak=.=" i bet macam tak boleh bawak sangad lah . tyme larian msspk .. aku tak tawu ape yang jadik . tibe2 jea macam tak bertego .. err . aku anggap macam perkare biaselah bende tuh kan .chypa dapat tawaran pegi semteg . so aku , zuera qilah and olin pakat  nak hang pasar same2 dengan chypa . hari msspk tuh hari last dea kat sekolah smk tun abdul razak . tyme tu . memang semue nanges lah !mawu tak?ayuni and atie pon dapat tawaran pegi teknik . haish .. ;’(
tak lame lepas tu..aku and qilah buad surat untok kelua dari class KAA . kitorang tak bet dapat bawak subjects BA . US and QS tu dengan baek . sorry zuera . kitorang tinggalkan kaw sorang jea kat class KAA . tapi tak pe . kaw kan ramai kawan kat class tu (; kat class science .. naseb baek kitorang disambut dengan baek ! kalaw tak..tak tawulah macam mane hidop kitorang dengan kawan 2 yang baru..adoiii . tapi boleh tahan best ouh stay science ! tapii.. kawan kat class KAA still yang terbaek (;


buku form 5 (;

berdasarkan post yang lalu (; click kalaw nak tawu kisah form 5 pulak (; thank you !!