Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

selendang coklet :)



thnx to akhya lavina for taught me to wear this scarf (: oh yeah! damn love it lah sayengss :D act , dah lame dah aku beli selendang tu ..but , more to keep it in my new closet  . cause tataw how to wear it dengan baek =_=". ma dah mule biseng pulak dah..

ma : adek nyh ! harap jea beli selendang tu ! tapi tak pakai pon !

aku : alah ,, tataw nak pakai lah ma .. nanti bebile . saye suruh lah kawan aja ;)

so, hari tu aku pakse nabat untuk aja aku pakai selendang nyh ! yeah ! seperti biase macam2 lah kerenah aku ! bawak satu pin jea ! then nak lilitnye punyelah banyak ! LAMPI betullah engkaw wahai cek adek kiera sayangss.. 

esoknye,, hari sabtu,,bersamaan 26 march 2011.. macam biase lah aku start siap-siapkan baju kurung aku (: oh yeah .! aku belek-belek baju kurung aku dalam almari .. last2 terbelek lah pulak si manes baju kurung coklet.. yeah sememangnye baju tu adelah baju klesayangan aku chiee !! then,, lepas siap sarapan,, aku ambek selendang yang bersangkut kat hanger nunnn :) ouch ! menggile aku dibuadnye ! beribu kali asek salah pakai jea XD sekejap pendek sangat.. sekejap labuh sangat .. haiyakkk ! bak kate ma.. pakai selendang aje dah setengah jam ! adoyy . tapi,, lastly.. siap jugak ! yeah ! akhirnye ,, kaw berjaye kiera ! kaw berjaye ;D yeah sakaii kembali ;)

pukol 12..aku bertolak pegi bus stop . 12.05 p.m.. bas sampai .aku tu aku gelarkan sebagai bas biru (: * chie !bukan bas pekerje okess ! grrr* naek jea bas.. una tego !

una : kiera ! sape aja pakai selendang nyh ?

aku : nabat   *sambel senyum

una : eee! chomellah !

aku : err . yeke ? alhamdulillah .. tapi aku rase macam tak oke lah babe . macam ta betul pon ade jugak rasenye...

una : eh taklah ! oke sangad taw !  *sambel buad muke excited dea

aku : dahlah . malas nak kesah sangad =_='

sampai dekad dengan sungai sumun.. ehsan , aiman , and mus naek bas.. naek2 jea.. mus terus tego una .

mus : eh ! mane baju kurung ?!!

una : kurang haja kaw ! perli jea !

hahahhaha . actnye,, deorang memang teramad sakai bile tengok una pakai baju kurung !  perempuan melayu terakhir katenye ! haha . cause una memang teramad jarang pakai baju kurung..sekali una pakai baju kurung.. semue jadi macam WARTAWAN ! kerumun kat una tanye pasal baju XD . macam gela !

sampai kat tempat tusyen pulak.. nabat tego p[asal selendang XD haha . akuingadkan kaw nak kutuk.. rupenye kaw puji ! oh terime kaseh sayangss..hasil tunjuk ajar anda jugak ouh ;)

TAK SEHAWT KORANG ! TAK SECANTEK AWEK KORANG ! TAK SECOMEL NENEK KORANG ! hidup mesti sederhane :D

                                                                                                             
                                                                           coretan kiera kiesya