Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

thank you sayengss

yeah thnx nabat ! sebab sudi temankan aku lepak tadi (: sumpa aku bosan gela ! tataw nak ajak sape =_=" thnx untuk photoshoot ini sayengss..







thnx taw ! aku sayang kaw lah tawu tak ! KAWAN ! :)


HAH ! GAMBA NYH DI SHOOT OLEH TUAN PUNYE BLOG SENDIRI ! 
 class aku ! oh yeah !
aku berjaye jalankan tugas dengan baek sebagai SECRETARY 5 SCIENCE
even bende nyh taklah perfect mane pon .. tapi setidaknye,,banggelah BABE dengan usehe sendiri,,dapat naekkan name class (:
meja ! kalaw disusun kemass .. comfirm ta tahan lame lah babes ! cause dalam mase sehari mesti ade yang ber-CONCERT dalam class ! 
tingkap : harap maklum ! habuk kat tingkap tadelah setebal class sebelah *TETTT* hah ! boleh dikatekan seguni habuk class deorang !
papan kenyataan : memang excited aku buad babes ! lagi2 yang carta organisasi . perghh (:
meja guru : meja guru memang superduper LEBIH bersepah dari meja kitorang sendiri ! tade sape nak kesah pon .. grr . sokayy lah .. aku buadd .. YANG AKU TAK FAHAM.. KALAW ADE PAPE MESTI PUNYE SECRETARY YANG KENE ! kenapekah begitu ?
tape2! naseb baek aku suke jawattan nyh ! kalaw tak memang jahanamlah class 5 science nyh .

lepas siap hias class . aku dudok termenung and teringadlah pulak pade ENCIK FACEBOOK saye yang dah lame jugak tak dibukak ! dah BERHABUK rasenye =_____=" sumpa miss kawlah FACEBOOK ! grr .
balek rumah .. aku terus activekan balek acc FB aku nunn (: thnx kawan sebab pujuk aku supaye BERMUKE BUKU KEMBALI :D tapi tak bersemangad seperti DAHULU lagi (:

sayang awaklah ENCIK FACEBOOK !