Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

lampu hijau untuk couple (:


aku : ma ! kalaw saye ade "BF" ma marah kan !??
ma : eh ! sape pulak le nak kesah kamu nak ade "BF" sekali pon ! ma tak kate ma marah pon !
aku : hahah ! wah ! ma bagi couple !
ma : kamu yang nak bercinte ! suke hati kamulah ! ADE BATASNYE ! kamu langgar siaplah !
aku : iye ma ! orang tahulah ....
ma : ingat pesan ma hari tu !

antarenye :

1 . ma tanak kamu kutip lelaki yang tak reti nak jage kamu !
2 . tak suke yang rajen sangad kelua malam !
3 . yang kelua pagi balek senja melepak tak tentu hale tu pon ma tanak !
4 . yang merokok pon ma tanak !
5 . bialah yang nak kamu tu.. betul2 nak !tak mainkan kamu ! kamu pon, jangan nak main2 !*aduh ! terkene aku *

ma : ingad pesan ma mase kamu kecik dulu !

pesanan ibu yang bergelar " ma "kepade seorang anak yang bergelar " adek " :

ma : adek, bile besa.. adek jadi budak yang baek taw ! lepas baek,,barulah norsyakirah boleh jadi budak yang pandai..adek kalaw pandai tapi jahat tak gune ye ! yang pertama sekali mesti BAIK dulu ! lepas tu, baru  jadi budak yang cantek...yang comel ...

YA ALLAH ! * aku nanges time ma cakap macam tu !*
thank you ma ! iloveyou !

MA BAGI LAMPU HIJAU , AKU BAGI LAMPU KUNING PADE DIRI AKU SENDIRI !
kenape ? sebab tak de calon -.-"