Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

spirits -.-"

RESULTS :

BAHASA MELAYU : A . hah . inilah salah satu sub yang aku boleh target.. naseb tymee exam idea mencurah-curah even aku suke berparty tyme belaja BM . muke yang selalu buad perangai kan kaw kiera -.-"

ENGLISH : A . bile dapat result BI nyh .. aku just mampu mengelip-ngelipkan mate jea =.=" aku jawab maen tibai jea chie ! tyme essay..memang tak sahlah kalaw tak merepek ! perkataan " bermain " in english pon kekadang aku tak ingad ! tatawlah kenape bongek sangad kalaw tyme exam 
-.-"

MATHEMATICS : A . yeah . ini sub kedue yang aku boleh target .. no commentlah untuk ini .=.="

HISTORY :  YEAH DENGAN BANGGENYE.. AKU NAK BAGITAHU.. " AKU FAILED " faham tak ?! aku " FAILED" dah memang sejak azali lagi aku tak minad le sub yang compels aku untuk membace !

PAI : B . eyurk ! memang patut pon ! maen tulis jea jawapan ikot logik otak sendiri ! dibuadnye macam PSK ! asalkan nilai murni ! macam bodo-bodo jea kaw nyh kiera ! pemalas nak membace=.="

SASTERA : A . eh . soalan mintak 5  nilai murni yang terdapat dalam novel ! setengah muke surat aku taram untuk jawap soalan tu jea -,-" mase pulak tak cukop ! untung mintak nilai murni ! boleh TARAM aje kan ! tang yang persoalan punye.. dekad sejam aku jawab ! pikir persoalan yang sesuai ! nak harapkan aku bace novel tu ?! memang takkan lah !

PHYSICS : A . oh yeah ! mummy ! adek berjaye :D weee ~ tak sangkelah meyh (: naseb baek paper 2 aku boleh cover untuk paper 1 punye.. paper 2 tuh aku maen jawab jea ape yang aku ingad . ta sangke pulak markah paper 2 lagi tinggi dari paper 1. alhamdulillah..

ADD MATH : C . hah ! dah bodoh tu bodo jelah kiera ! belaja banyak mane pon macam same jea aku nyh =.=" erk . SUDAHLAH !!!!!

BIOLOGI : E . bahahhah ! bangge aku dapat E kan ! ade aku kesah ?! cite2 saye bukan nak jadik doctor lah cekgu ! maap le -.-"  tapi .. kenape mesti aku ambek perhatian tyme bbelaja BIO dalam class ? err. masuk memang lah masuk ! tapi, kelua jea dari lab..memang tak kekal punyelah ! TERBAEK...

CHEMISTRY : HAHA ! ini lagi lah TERBAEK ! BANGGE AKU CHOYYY ! hahahha ! yeah NABIL ! markah kite same kan ?! yeah nyh sayang kaw lebih nyh haha ! ade kawan ;) kite cume mampu SENYUM MELERET JEA LAH TYME DAPAT RESULT TU ! then buad muke macam NAK MINTAK PENAMPO dari cekgu .! -.-"
PSSTTT : AKU FAILED (: oh yeah :D

TOTALLY : 
5 A , 1 B , 1 C ,1 E , 2 FAILED