Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

tak hingin nak mencarut dengan awak

ape masalah kaw nyh budak ?! kaw kate aku nyh kawan lupe kawan cume sebab kaw ingad..aku couple then tak nak bagitahu kaw ! macam biaselah ayat kaw kan ? " kiera, macam tule kawan . couple tak bagitaw pon kan..tanak mengaku pulak tu " oh makk ! aku nak mengaku macam mane lagi lol !  masalahnye dah memang aku tak couple ! yang kaw beriye-iye sangad nak tachink pehal ? BINGAII jugakk kaw nyh kan ? aku explain , kaw tanak denga ! then buad aku macam tade depan mate jea ! eh ! budak nyh karang , ku cepuk jugak le karang sudahnye -.-' . tak reti2 nak paham bahase ! harap jea dah FORM 5 ! otaknye tak berkembang jugak ! tensen le aku dengan kaw ! kaw buad aku bertambah demam aje -.-' bye

_____________________________
  thank you for reading COMEL ! . ILOVEYOU
___________________________________