Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

new boyfie (:





ape kes maen love.love nyh huh kiera (?) ape pasal (?) kaw curang kea ape  (?) haish (!) semestinye tidak lah kan (?) loyal (: habes tu knape (?) haa.. pasal gamba kat atas nyh..korang ta paya pedulik pon..just untuk suke2 jea tuh sebagai bukti aku sayangskan samting (: wah (!) kes sebenanye isss...korang bacelah taddle aku kat atas tuh :D haa. nak tawu sape "mike " tu (?) dea tulah boyfie aku (!) kitorang tinggal serumah..tido sebilek (!) haa..korang boleh buad macam tu dengan boyfie korang (?) tak kan (?)
haha:D aku tidokan dea setiap malam..jangan kate malam..bolh dikatekan sepanjang hary dea tido (!) burong hantu (!) haish (!) dea bukan burong hantu okess (: dea tade kepak pon okess (!) dea nyh ta matured lagi ouh..kesian..apekan daye :p dea wujud pon baru lagi :) nak tawu bile (?) dekad2 jea dengan birthday aku (: wee~sweet couplekan kitorang nyh (!) if korang nak kate tak sweet(?) maknenye korang jeles :p.bajed korang couple tu tahan lame jea (!) menyampah (!) haha:D dea wujud pade 13 october 2010 (: aku pulak 10 october 1994 :D 3 hary jea babe (!)fhuh (!) dea nyh teramad lah chomel tahu (?) parents aku dah restu dah pon relation kitorang (!) korang ap ade (?) maen sorok2 pulak (!) last2 kantoii jugak (!) lepas tu nanges ta belagu (!) bagoss sangad la tuh konon :p nak aku kenalkan "MIKE"pade korang (?) boleh jea (:

haa..nyh dea budak wangi yang aku sayangss <3 (: haha