Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

kejam (?)









fuih (!) hary nyh mak agak kejam ouh (!) kejam kea (?) haish,,whatevelah okess..yang penting..aku rase mak kejam ..tahu mak aku buad ape (?) mak ajak aku pegi teluk intan tadi..then,,mak bawak meeow.meow aku sekali ouh (!) kitorang pegi klinik veterinar (!) fhuh ..mak kate,,mak nak MANDULKAN kuceng tu sebab dea dah mengGATAL sangad mawu ade bini (!) err..mak..nak tanye nyh (!) sala kea kuceng nak ade teman hidop (?)err (?)ta salakan (?) fuih ...menjerit si kuceng tu tyme kene viuss..err..kesian ouh kaw wahai kuceng :( er...buad aku takud ja..mak pulak dah risaw ..kacaw bilaw mak dibuadnye (!) :p mak kate..mak ta sanggup na denga dea menjerit (!) so,,mak pegi masuk dalam kerete...mak (?) apelah mak nyh ..mak kate kesian kat dea..tapi kenape mak mandulkan dea (?) haish (!) lepass tu..kesian aku tengok dea..dea sparoh sedar tym kitorang bawak dea balek tu..dea muntah sebab sepatotnye..kitorang kene puasekan dea sebelom dibagi viuss..so,,apelagi..mabok lah dea ..:p ueeekkk..ueekkk (!) HAHA:D frankly,,tadelah kesian sangad sebab dea kuceng sys aku..nasb baek kuceng aku "MIKEE"still 2 bulan..kalaw nak mandulkan kene 6 bulan ke atas jea :p err..whateva (!)


FULLSTOP (!)