Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 
malam nyh rase macam terlampaw bosan (!) phone (?) harap jea ade 2 phone.tapi due2  sepi jea (!) oh tatw na text sape lol (!)ade kawan ramai. tapi semue busy dengan deorang punye hal (!) habes aku macam mane (?) dodok ruma nyh,,pegi dapo nampak muke kakak aku yang tak berape nak baek dengan aku tuh (!)masuk bilik pon nampak muke dea (!) GRRR (!) kenape lah kaw ta boleh jadi kawan aku huh (?) sentiase nak jadi enemy aku (!) macam sakai (!) kucing aku tu jauh lebih baek dengan aku daripade kaw lol (!) kaw memang suke carik pasal dengan aku . kan best kalaw dapat stay ostel (!)DAPAT RAMAI KAWAN (!) ta paya hari2 gadoh dengan kaw kan (?) DOH (!) rugi jea aku ta pegi TEKNIK dulu..:( menyesal tak sudah aku (!) tapi,aku pk mak pulak tade kawan katt rumah (!) so..aku rejected mendaela tuh :'( aku tataw nak story macam mane lagi..i need someone to share my probs :(
FULLSTOP :(