Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

OH FAKER (!)

GRR (!) I HATE FAKER  uke (!) jangan lah suke haty kaw jea nak FAKE face orang laen (!) be yourself cukop (!) na buad ape kaw hidop dalam diri orang laen lol (!) tataw pikir kea huh (?) ta suke giler bile ade orang tipu aku nyh (!) kaw nak jadi kawan aku (?) ta perlu lah na FAKE orang DOH (!) baguss sangat kea pon (!) i said frankly (!) mule2 aku dah bet yang kaw nyh baek (!) tapi rupenye kaw nyh ade ciri2 orang yang aku ta suke (!) "FAKER" TAHNIAH kerane telah menipu aku dengan jayenye oke (!) maybe aku takan rejected kaw as my frend but. itupon kalaw kaw rase kaw boleh jadi diri kaw sendiri lah (!) rarely. i felt sorry for him (!) but . its his fault (!) not me (!)

FULLSTOP (!)