Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

malam yang menakudkan :(

malam nyh .. aku rase seram sangat2"!" ta sangke jadi macam nyh "!"aku ta sangke aku dah ganggu EMOSI sorang kawan boy aku..serious aku tade niat na buad macam tu..serik aku kenekan dea..JANJI "!"laen kali aku tanak maen2 dengan dea dah :( kaw buad aku takud sampai menanges tawu tak ?yeah sememangnye kaw takan tawu kan ? sorie sebab aku dah buad kaw marah sangat2 dengan aku..MAAF "!"itu jea yang mampu aku cakap untuk kaw uke :( baru baek and now sekarang..aku buad dea ta suke kat aku balek.aku BODOH kan ? buang kawan sendiri..tapi ta sangke jadi macam nyh..now.im not in mood lagi..


MAAF AI**N