Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

nur syarifah syahirah


NUR SYARIFAH SYAHIRAH "!"

aku ingat lagi..suatu ketike dahulu"!"3.1.2007..aku dah start menjejakkan kaki ke sekolah menengah kebangsaan tun abdul razak "!"untuk mempelajari matepelajaran yang tidak akan pernah ku fahami .SEJARAH.BAHASA ARAB and others . HAHAHAH :D kaw tawu tak "?"tyme kat class tu sumpa aku cakap (!) aku ta nampak kaw pon doe ! aku tataw lah pasal ape.maybe pasal kaw kechik sangat kudd !!tyme tu kaw dapat duduk dengan si aqilah giler tu "!"tempat dodok aku jaoh nunnnn di belakang ! cis 1ta gune betol !kaw tawu tak ? tyme tu..tanpe aku mengenali kaw dengan lebih rapat serapat-rapatnye,..aku dah bet dah kaw nyh giler bapak sombong lol ! hahah.kaw nyh teramat obsesses sangat2 dengan DAFI and SYED MUZAFFAR(what ever his names' spells) sampaikan tyme latihan kebakaran pon kaw still jugak nak bawak fail hodoh kaw yang dipenuhi dengan gamba deorang tu "!" terase macam teramat sakai kan "?" hahah...tapi tyme tu aku still tak rapat lagi dengan kaw..but,frankly,,aku teringen doe nak kawan dengan kaw tyme tu..aku tengok ..kaw chantek jea..aku pulak biase2 jea . macam tak same level lah pulak !adduuyy

sampai form 2 pon aku still jugak tade kawan baek ! bapak terok doe aku nyh "!"cehh(macam menageh simpati )last2 aku dapat duduk cuouple2 dengan wanie!dekad tepi tingkap ! pergh!dalah silaw! kaw rapat giler dengan zuera tyme tu kan ?sampaikan kaw nak jugak duduk dekad2 dengan zuera !walawpon zuera dah ade kawan couple (olin).

2 minggu lepas tu..tibe2 aku denga orang panggil name aku dari belakang ! suare tu maken lame maken dekad dengan aku !rupe-rupenye engkaw pemilik badan NUR SYARIFAH SYAHIRAH!tersentak aku bile kaw tibe2 tumpang kat kerusi aku yang kecik tu walawpon kaw tawu kerusi tu muat2 untuk aku jea lol ! haha.dengan selambenye tanpe menghiraukan aku yang hampir2 terjatuh dari kerusi tu..engkaw teruskan percakapan kaw yang aku tak berape  denga tu..

engkaw : kiera..kaw rabon kan ? aku pon rabon jugak..aku tak nampak laa duduk belakang..kaw     nampak kea duduk sini ?

aku : a.ah aku rabon..entahlaa.silau laa..

engkaw : jum pindah tempat duduk dengan aku jum!kite duduk kat depan zuera dengan olin tu..

aku : ouh ! boleh jugak! tengoklah nanti !

lepas tu dengan senyuman kaw tinggalkan tempat duduk aku tu!2 hari kemudian,,kite pinda tempat duduk..(depan sekali lol )hah!sejak tu laa kite rapat siked!tanpe aku sedari..tibe2 kite nyh diisytiharkan oleh orang ramai yang kite 5 orang nyh aku .engkaw,zuera.qiela.olin kawan baek !ta sanke pulak aku dapat jadi kawan baek kaw! macam mimpi lah pulak . tapi setahu aku,,malam tu aku mimpi pasal hantu bukan pasal kaw!haha..bapak best ouh bile dah kenal dengan kaw.rase bangge pon ade jugak !fhuh!sejak tu..walawpon da pinda tempat duduk yang paleng depan pon..sie2 jea!bukannye nak belaja!lagi2 tyme waktu math!kesian teacher LAILI lol penad mengajar..tapi kite bukannye nak denga..bile teacher laili mintak hw..kite 4 orang..aku . kaw.qiela and olin..semue pakat tiru zuera!hahah.jahat kan kaw nyh ! tyme dalam class pulak..bile teacher ronde buad check barulah terhegeh-hegeh ambek pen then salin bende yang teacher tulis kat depan dengan perkataan yang lompong2 sebab tak sempat nak salen ! hahah.satu hari..kaw carikan aku BF!first tyme aku couple lol!tapi budak tu teramatlah sengal plus giler!so.tamatlah kisah first couple aku tu!haha

satu hari..chekgu plan nak buad jamuan dekad KFC teluk anson kebanggaan kite tu ! tapi tak jadi..ah tidak ! disebabkan kite nyh degil sangat..kite hang jugak! aku samapi tertinggal bus pulak ! korang lagi terok! naek bus pukol 8 pagi..then sampai sane..semue kedai tak bukak lagi ! bapak excited kan ?haha.bile aku sampai sane jea..kaw cakap kat aku kawan baek bf kaw tu meninggal..oh aku pon kesian jugak denga..then..kelua dari KFC,,kaw pulak kene ngorat dengan mamat moto yang tidak menyedari kehadiran deorang tidak diperlukan!pure2 kenal pulak ! geli haty aku!haha

naek jea form 3..kite maken rapat! wah best ouh tyme tu!teramat stress dengan PMR!GRR! suatu hari kite gaduh kan ! aku pon terase macam terlampaw nak emosi sangat2! sampai aku kelua sekejap dari group kite tu!sedih aku !tapi sebulan lepas tu..nabat cakap kat aku yang korang nak aku balek dalam kumpulan kite yang dulu :) thnx nabat!(tapi malangnye nyh bukan pasal kaw.kalaw tak,,aku puji kaw nabat)then kite rapat balek!oh yeah kite memang ditakdirkan bersame!tyme PMR tu..petang tu kite stady math.naseb baek tyme tu kite dah seda yang kite nyh tengah PMR!kalaw tak . memang hancor lah !lepas PMR,,we hadd FREEDOM yang terlampaw!seperti yang kaw kate..kite maen hujan..maen pusing2 kat tengah padang..tapi ade pulak makhluk yang tak dijemput(pacek jaga) semue lari lintang pukang pegi toilet!tawu takud!lepas pacek jaga tu pegi..kite sambung balek maen hujan !rendam kaki dalam lonkang!

THEN KAW AJA AKU MENARI CHICKEN DANCE!hahah .thnx..chomel tarian tu !:)hahah

form 4..kaw dapat tawaran pegi SEMTEG! OH SEMTEG!berani kaw ambek kawan aku !tyme kaw nak pegi tu..ape lagi!GILER TAK NANGES ?! semestinye emosi tyme tu !fhuh!

*KAW JANGAN LUPE KAT AKU JUGE TAW!
*SEMESTINYE AKU SAYANGSS KAW LEBIH DARI ANAK KUCING KESAYANGAN AKU NYH !
*TC TAW KAT SANE !
*NANTI KALAW KITE HANG SAME2..
    
      JANGAN LUPE BAWAK NIKON TAW!RINDUU OUH !:)


post by :kiera ~ CHEK PELANGI:)http://kieramarharebell.blogspot.com/