Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

my favourite cookies :)





ini budak .. parents dea bagi dea name nur syarifah syahirah binti mohd syed jaafar :) korang nak tawu ape yang interesting pasal budak nyh ? tolong lah rujuk aku punye calendar pade 11 december 2010 :) aku sudaa create pasal dea ouh !kalaw korang ta bace,,korang memang jahat! HAHA:D korang nak kate korang ta suke dekad dea ? so what ? dea pon tade mase lol mawu kesah same kaw ! just away lah and diperingatkann! jangan patah balek okess :p

OKESS FINE :) CERITE HARY NYH BUKAN PASAL BUDAK WANTED KAT ATAS NYH OKESS...TAPI PASAL BUDAK DI BAWAH :)


hah ! ini gamba ade 2 orang budakk ! perkataan yang same untuk deorang..its word "GIRLFIES :)"tapi name deorang laen taw :) satu name is siti noraqilah bt abdul malik:) satu name pulak si zuraihah bt amin khairuddin :)
cerite pasal deorang ? saba lah! ikot turn okess!:)

takan nak story sekali 2 orang dalam 1 post..

MULEKAN DENGAN QILAH DULU...

aku kenal dea sejak aku mule jejakkan kaki katt tanah permulaan kitorang :) "SMK TUN ABDUL RAZAK" series lah..sebenanye..aku pon ta ingat and ta seda bile mase pulak dea nyh datang dalam hidop aku :p HAHA:D sorie qilah :) mule2..aku langsong ta rapat dengan kaw kan ? aku rapat dengan kawan sekolah renda aku jea! kaw tawu? budak sekolah rendah aku cakap..budak sekolah kebangsaan simpang 3 memang teramad lah kerek ! haha..aku pon ape lagi ? percaye jelah..takan lah kenyataan pon ta pecaye kan?kan? haha:D so that,,aku ta pandang budak sekolah sim 3:p mase hari pendaftaran koko tu..ade sorang budak tego aku..name dea suhaili..haaa..aku rapat dengan dea lah dulu:) mase pertengahan tahun..dah mule semue kecoh pasal exam kelas bahase arab kan?seda tak seda..aku dah mule tego sesiape jea yang aku nak ! kesah ape aku ? ta nyusahkan hidop korang pon :p haha..dah mule rapat dengan cik noraqilah nyh :) dalam class dea dapat dodok dengan chypa a.k.a syiera :) deorang dudok dekad depan:) aku dudok kat belakang sekali :) bawah kipas seyh  ! jangan jeles yaww .haha. setiap kali tyme free.. kaw pegi kat belakang sembang dengan aku buad kecoh lah ape lagi kan ! 

form 3 pulak..cerite bermule dari post nur syarifah syahirah :) http://kieramarharebell.blogspot.com/2010_12_11_archive.html

tapi tyme form 3 nyh ta rapat sangad2 lah :) akhir tahun,,lepas habes pmr jea..hary2 kitorang bergosip kat dalam bilik BOSS . haha. hary2 buad dose yang same..macam ape ntah . satu hary, ade lah pulak hujan turun sampai banjir sekolah kitorang :) aku and qilah just dudok diam dulu dalam bilik boss .. relax dulu ! ceh ! :p saba dulu..cume perlu tengok jea hujan yang turun tuh ! haha..

sejam kemudian ! fhuh ! series tunjuk belang lah ! ape lagi ! kitorang campak kasut kitorang then terus pegi padang ! nak buad ape ? ape lagi ... dah tyme hujan..maen hujan lah ! takan maen salji kodd :) haha ! teramadlah sakai kitorang kat tengah padang tuh ! sampai kene keja dengan pacek jaga ! wah ! wah ! bab2 buad keje ta berpaedah nyh bagilah kat kitorang..komfem kitorang buad yyang terbaek ! haha :D

naek form 4 pulak .. macam2 bende jadi :) haha . gadoh jea ! aku banyak kali jugak lah saked haty dengan qilah nyh..kadang2 dea carik pasal. kadang2 aku yang carik pasal :) kitorang dapat class KAA.. bud,,kitorang ambek keputusan untuk turun class science :) so,,dapatlah :) qilah kate,,kalaw aku turon class dea pon turon class.. haish ... qilah nyh someone yang ikodd jea cakap orang :)
setiap kali bertugas jage kiossk .. ade jea alasan dea ! malas lah ..apelah ! ish . ish :p since masok class science..kitorang nyh maken menjadi2 pulak :p kesengetan pon bertamba ;) untong result still okess <3 haha . last day aku sekolah tu..kitorang buad peranagi :) bukan kitorang bedue jea okess.. ramai lagi budak science :p well..biaselah..last sekolah,,mestila cekgu nak bagi kertas and hw untok cuti kan ! so,,tyme sorang cekgu nyh nak datang kat class kitorang...kitorang semue pakat lari..alang2 tyme tuh waktu pj :) so cakap jea kitorang terpakse cepat2 pegi pj :p haha. jahatkan kitorang ? kesian cekgu tu :(

nak tawu name cekgu tu ? haha. teettt* secret ouh :)
ape2 pon..

MAAFKAN KAMI CEKGU :) KAMI SAYANGSS CEKGU ! TAPI KAMI TAKUD DENGAN CEKGU...SEBAB CEKGU GARANG SANGAD :)