Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

days to days :p


name aku nor syakirah "!" oh yeah aku anak bongsu encik abdullah dan puan khairul bariah :) wink*wink* aku ade sorang kaka yang amad menyakidkan haty ouh "!" dea anak manje mak "!" name dea "?'tettttt* secret.secret ouh :) hary2 dea carik pasal dengan aku . ade jea bende yang tak kene..grr"!" semalam,,kak long balek kampung..:) dea dengan banggenye menunjukkan kerajinan dea yang penuh dengan kepura-puraan tuh lol "!" pagi nak bangon awal lah konon..awal dea tuh pukol 9.30 pagi "!"wah "!"awal lah sangad kan "?"grr"!"tapi tak pe,,dea bangon lambat pon,,mak bukan kesah sangad..cuz dea anak kesayangan ouh :( aku "?"biase.biase jea lol "!" ape dea nak,,dea dapat "!" ape dea cakap,,semue mak pecaye..fhuhh :'( terime jelah kan "?" dari kecik aku memang tak rapat dengan dea pon "!" 

MASE KECIK DULU

bile mak and abah nak pegi keje..deorang tinggalkan kitorang due beradik nyh dekad ruma pacek and macek aku yang aku tak berape nak suke :p haha.tyme tuh umo aku baru 4 tahun :) dea dah 6 tahun :p 

suatu hary tuh..dea poyo sangad dengan aku..dea nak naek basikal yang tinggi tuh :p bajed "!"kalaw dah budak tu..budak jelah "!"grr..walaupon dea poyo..aku still jugak jage dea ouh..aku keja dea "!" untuk pastikan dea jatuh kea tak..sampai kat satu selekoh,,dea jatuh :P korang ingat aku gelak "?" hey "!"aku ta jahat okess "!" aku lari pegi dekad dea sambil nanges sebab takud ade ape2 jadi dekad dea "!" mulut dea bedarah "!"err..

lepas tuh "!"aku sanggup lari balek ke rumah macek aku (200meter) sebab nak panggel macek aku tuh "!" 200 meter jea korang cakap "?" hey "!"budak umo 4 tahun okess "!" bukan 14 tahun..200 meter tuh dah macam 2 km tahu "?"grr..

pacek aku bawak dea pegi klinik..aku tak henti2 menanges aje "!" ...

tak lame tu..mak ngan abah balek ...ambek aku dekad ruma macek aku dulu.. balek2..aku kene mara dengan mak sebab ,, mak kate..aku punye pasallah  dea jatuh "!"huh "?" 

aku sambung balek nanges sebab kene mara dengan mak :'( then..aku teros ambek botol susu aku kat dapo..mak buadkan setiap kali aku nanges :')




aku ambek botol susu tu then..pegi menyorok belakang bangku "!" haha.merajuk lah konon "!" kelaka jea bile ingat balek :D tapi mak tak kesah pon..sebab mak tawu..nanti kalaw dah lapa..pandai2 lah kelua dari belakang bangku tu "!":P sampai haty "!"haha..

lepas tu"?" aku dah tak ingat dah :)

SEMALAM...:)

semalam fhuh "!"dea carik pasal lagi dengan aku..macam2 lah perangai dea nyh "!"lantak kaw lah "!"aku dengan hidop aku..kaw dengan hidop kaw "!"grr"!"

malas nak layan dea..tak habes2 mengutok aku jea "!"so,,aku pon menyebokkanlah diri dengan MENGHABESKAN LIPS GLOSS AKU:) macam2 aku buad dengan lips gloss tu..haha..then ,,shoot.shoot :)


aww.aww.i like it "!"grr:)