Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 
TERLAMPAW TERHARU (!) thnx:)

name aku NOR SYAKIRAH BT ABDULLAH (!) kat sekolah , aku ditempatkan kat dalam class 4 SAINS.tahu tak (?) dulu aku class KAA . then aku tuka class cuz aku ta bet that i can going with BAHASA ARAB (!) :( frankly, dalam class KAA tu . ade ramai kawan (!) deorang semue open,funny jea (!) jeles aku dengan class korang :( but,aku tawu kite takan same macam dulu lagi kan (?) hmm.seriously..aku sedih sangat laa..korang semue terbaek tahu tak ? kadang2 aku tengok.korang semue da macam adek beradek jea.na buad ape2 jea,korang mesti same kan (?) semenjak aku kelua dari class tu..aku da mule rase macam orang aseng jea bile hang dengan korang. lagi2 dengan boys.

AIMAN (!) denga jea name dea nyh . aku rase macam takud nak tego(!) selame nyh . kitorang tataw lah ape sebab dea selalu badmood jea kat dalam class. sebelum aku kelua dari class KAA, aku perasan aiman nyh  macam tachink dengan aku . tyme tu aiman da lame ta tego aku and qiela. faham2 lah kitorang nyh macam mane. kalaw orang ta tego kitorang..kitorang pon tentu ta tego orang tu jugak. kitorang bukan ape,kitorang pk aiman nyh tana kawan dengan kitorang daa. tataw lah sebab kitorang nyh jahat kea . ape kea ...hurrmm,,negative thinking jea yang kitorang tawu..:) tapi, hari tu..qiela kate aiman mara kat aku (!) tyme kat kiosk..aku datang lambat..then................

zuera : qielah (!) mane kiera nyh (?) lambatnyea dea datang..
qiela : ntah aku pon tataw dea datang kea tak .
aiman : pegi mampos laa dea (!)

.:( qiela kate ):.

tyme qiela cerite kat aku tu..aku rase macam geram jea.hurrmm,,aku pk..kalaw aiman memang ta suke kat aku ..tapaya lah dea nak suruh aku mampos:( (!) tapi,,maken lame..aku maken lupe pasal tu..satu hari..aku join comp PRS (lukis poster) (!) aku bukannyea seni sangat,,so..aku try carik kawan yang aku rase boleh tolong and bagi suggestions untuk art aku tu..nabat suruh aku tanye aiman that dea boleh tolong kea tak?tapi aku takud nak face to face dengan dea (!) hahah.so that..nabat yang pegi tanye..

nabat : kiera aiman kate dea tataw ,tapi dea senyum..maybe dea maen2 jea kudd.
aku : habes tu ? nak mintak tolong sape nyh ?
nabat : tapi petang nyh dea ade keje.tapi datang jea laa
aku : oh . dea cakap macam tu (?) okelah

then kitorang terus balek :)

petang tuu..aku datang kat sekolah dengan zuera .. zuera kate ,, deorang yang ade kat dalam class tu...semuenye macam tak senang jea kitorang datang (!) so,,kitorang cancel jea tentang art tu..aiman pon cakap dea tataw nak buad.hurmm,,,frankly..rase geram pon ade jugak(!):D tapi buad cool jea (!) hahah..(dan seterusnye)...................................

YANG BUAD AKU TERHARU SANGAT2 LOL (!) semalam lah (!) seriously (!) aku ta pecaye aiman tego aku but dalam fb jea lah (!)hahah.itupon da cukop buad aku hepy..cuz aku dapat balek kawan lame aku..hahah (!) suke lol (!) then kitorang teros texting dari pukol 8.00 malam sampai pukol 12.30 (!)hahah (!) kitorang share probs same2..sekarang baru aku tawu kenape kaw selalu buad DUNNO a.k.a BUAD BODOE jea dengan kitorang..i feel sorry for him:(  ....kesian jugak aku denga cerite dea semalam (!) pape pon..hope kaw saba oke (!) sekali kawan ...selamenye kawan kan (?) i bet deorang takan lupe kat kaw la aiman ... kaw kene faham..attitude deorang memang macam tu laa...saba taw!hurmm..btw,,thnx sangat2 kaw dah buad aku TERHARU semalam (!)haha.and thnx jugak cuz hilangkan bosan aku (!) kaw kawan yang baek lah aiman (!) <3 (!) senang dapat kawan dengan kaw (!) jangan buad muke tachink dengan aku lagi taw!!ahhah (!)

FULLSTOP (!) :)



WANTED (!) EMOSI PUNYE BOY.HAHAH