Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

wahai manusie "!"

hey manusie "!"cukop2lah okess "!"kaw ta Payah nak ulang bende yang same and menyakidkan haty aku okess "!"aku kenal kaw pon tak..inikan lagi kacaw hidop kaw kan "?"kalaw dah rase aku nyh jahat..aku nyh berlagak..aku nyh sombong.and whatever "!"kaw tapaya susa2 nak text aku ayat kaw yang sangad baek tuh okess "!"masok kaw..dah 10orang cakap aku macam tuh tawu tak "!"lebih baek kaw block aku "!" daripade kaw menambah musoh "!"buad sebelom aku malukan kaw lagi paham "?"!"tak hingen untuk berbaek dengan engkaw "!"kaw dah hine aku macam2"!"seperti mane yang kaw kate..aku patot dudok dalam hutan and bekawan dengan orang asli kan "?"oke yess "!"aku terime "!"so,,kaw stop kan kegiatan kaw tuh sekarang "!"


FULLSTOP "!"