Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

berulang kembali ):

peristiwe hari kedue sekolah berulang kembali ! pagi tadi aku bangon lambat.. ta suson jadual lagi..ta gosok baju ..errr ! semuenye tak ! memang aku dah taget awal2 memang akan kene lah bile aku sampai sekolah !grrr..nak nanges rasenye..tapi sekolah aku kejam ouh ! aku naek moto dengan kaka aku . ta naek kerete coz abah demam.kat rumah still hujan..tapi kat sekola..hujan dah berenti..ape manusie sekolah tu kesah ? deorang nak tengok kite datang sekolah basah kuyop kott ! teramad kejam lol ! bengong . kalaw dea nak sponser van ambek aku kat ruma tape..nyh tidak maen dende sesuke haty jea ! grr


aku kene bebaris kat depan dewan nyh tyme perhimpunan ! grr lantaklah ! budak laen pon tak ambek kesah..sebab dah memang deorang pon ta tahan dengan rules sekolah nyh ! grr! wth !



peraturan sekolah nyh dah jadi macam peraturan sekolah khas untukkanak-kanak lol ! kene bebaris dulu sebeelom masuk class and tunggu sampai chekgu datang..kalaw chekgu ta datang ta boleh masok ! excessive ngek ! grr . setiap kali pj kene pakai baju sukan maseng2..grr..eyurk ! kaalaaw chantek tapelah "rumah hijau punye "errr ! chekgu..laen kali agak2 lah nak buad peraturan kan ! mentang2 manusie kat sekolah nyh macam kanak-kanak..chomel bilake ! haha..gela !

tak de beze pon dengan budak2 nyh ! haha





haha ! tu class 5 science ! class aku la tuh ! haha ! panas lol dudok memblurrrkan diry kat dalam class tuh ! err mawu tidak ? kat bawah class tu..lab biologi... lab tu sedang dibaek pulih and pekerje tu pegi matikan cable ! memang kureng la kan ! then memekak pulak dengan bunyi "degang . degung ., degang. degung ! " panas haty kitorang ! err..sudaa lah !

FULLSTOP !