Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

CALON SUAMI TAHUN 2011 ! (:



senarai suami aku tahun 2011 !

     BAHASA MELAYU
ENGLISH
MATHEMATICS MOD
SASTERA
PENDIDIKAN ISLAM
ADDITIONAL MATHEMATICS
BIOLOGI
CHEMISTRY
PHYSICS
SEJARAH


senarai masalah aku :(

BIOLOGI : fhuh ! tyme chekgu aja dapat  ! boleh dikatekan asek rase gatal mulot jea nak jawab soalan yang chekgu bagi ! tapi hakikatnye,,tyme kelua dari makmal bio jea ..ape yang aku belaja..teruss dibawak terbang oleh sang  pipit ! grr..saba jea lah dengan kerenah kaw nyh kiera !

BM : haha..boleh dikatekan..sepanjang tahun 2010,,aku tak penah siapkan hw yang chekgu bagi..terlampaw membosankan ! haha (jahat)lagi2 karangan..euww ?tanak aku buad ! tyme exam ? result ? alhamdulillah tyme exam..idea sentiase masok :) best ouh :) result still bagoss lagi :)

ENGLISH : senang cerite .. subjek nyh pon 2x5 jea macam bm !! grr :p malas . malas . malas

MATH MOD : smiling :) wink*wink*

SASTERA : kesian chekgu amen :) haha..tyme sastera..biasenye aku akan conteng2 meje jea ! haha..kalaw rase nak belaja..baru belaja..kalaw tyme malas tu..memang tak lah kan ! hahah.sorry chekgu :D

PAI : lebih kurang macam sastera :) ngeee~ustaz selalu pakse aku buad keeje ou ! haha..thnx ustaz..kalaw tak,,jadi budak jahatlah saye :) nguuu~

ADD MATH : kalaw sir bagi soalan,,just maen sentuh2 siku kawan sebela jea ! hahah. sumpa ta faham ! grr :p

CHEMIST : ngantuk..sebab tyme buad experimen jea..mesti tataw ape motif experimen tuh ! haha senged kaw kiera ! kalaw bab2 equation ! boleh maty dibuadnye! haha XD

PHYSICS : buad muke faham jea :) O_O

SEJARAH : kalaw macam novel cinte..komfem aku hafal ! haha




oke lah fine ! semue buku kat atas tu " TERPAKSE" jadi boyfie aku untuk tahun 2011 nyh ! oh aku tak sanggup tersangad2 nak kene belaja balek subjek2 yang amad membiken aku jadi saked otak okess ! yess ! memang tak dinafikan !setakad nyh pon aku baru ade 4A dalam tangan ! itupon naeek turon naek turon jea ! grr .. chekgu ! tolonglah saye :'(  saye dah rase teramad kurang pandai dah nyh :( fav subject aku is mathematics <3 :)FHUH ! 



haha ! melampaw lah kalaw belaja sampai maty kiera oii ! haha.nampak sangat pemalas ouh kaw nyh kiera ! desperates !haha..apepon .. terime kaseh ouh untuk chkgu2 yang sanggop mengaja aku yang amad bluurr nyh ! haha.

terutamenye chekgu nor aziah ! whoa ! chekgu nyh yang mengaja sub math moodd :) haha..chkgu dah buad macam2 untuk kitorang studentss class 4 science 2010 :) thnx teacheer (:chekgu nyh jugaklah yang buad aku obsesses sangad dengan sub math :D i love you teacher !

the conclusions is :)

aku pemalas ! Xp