Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

kisah first day jadi kakak senior la choyy ! haha :D

fhuh ! hary nyh aku dah start kene bangon awal owh :( sebelom pukol 6 lagi mum sudaa kejotkan ! grr..ngantok ouh ! dalah malam tadi penad melayan apess si suami suster ngesot and dude dea kim tuh :p grr . haha..btw,,thnx owh for everything thats we had text and flirt around :) mulenye..aku rase malas sangad2 ouh mawu pegi skola ! arrggghh! i hate school ! i hate exam ! i hate homework ! haha .. budd,,itu old kiera ouh :) now,,we had new kiera ! haha .. lepas dah siap pkai baju sekolah semue ,, rase terexcited teramad pulak nak sampai sekolah tuh ! :D aww.aww. :)haha..dalam beg aku just ade seurat buku nota and segogos bekas peencil aje ouh :)





 haha..kire untong bawak..buadnyea kalaw aku tak bawak beg..tahu lah nanti...dalah budak wanted kat sekola ! grr:p .. sampai sekolah..kemane lagi hale tuju aku kalaw bukan ke block makmal sains tulen ? grr . sampai kat block tu..aku teros melangkahkan kaki di anak tangge first ! haha..ayat ....then,,teramadlah gelap gelitenye class 5 science tuh ! .. meje yang berhabok and penuh dengan coretan luahan perasaan .. kerusi yang bersawang .. lantai yang amad menyedihkan ! haha ..

tak lame lepas tuh..lunnnncenggg sumbang sekolahku pon mule bertandang :)hadoyy..menandekan kitorang terpakse memenadkan kaki untuk pergi ke tapak perhimpunan :p sampai kat tapak perhimpunan jea..dipakse pulak nyanyi lagu malaysia.. aku tatawlah ape tajuk lagu tu okess..ade aku kesah kea pon ! malangny..dalam beratus2 manusie kat situ..tade sorang pun ingat lagi lagu tuh ! haha..terok lah choyy sekolah aku nyh ! grr.. then,,chekgu pulak sebok mempopet . popetkan mulot :) haha dengan kate2 yang kitorang tak penaa nak denga tuh !? macam sie2 pon ade :p

sejam berlalu..kitorang still berdiri terbengkok.bengkok kat tapak perhimpunan tu ! ini angkare pengetue kitorang tu lah ! err .. cekgu ! mase sudaa tamat ouh !:'( penad.penad ! then,,pengetue kitorang yang sukee melebih.lebihkan mase tuh terkene buli pulak ! hahah .. bukan kitorang yang buli beliau lah choyy ! micr tu yang buli beliau ! setiap kali beliau nak start cakap jea..mesti micr tu berbunyi dengan bunyi yang amad merdu ! :D lepas tak lame tuh .. barulah nak bagi kitorang masok class !

GURU CLASS 5 SCIENCE DIUMUMKAN !! TEACHER TAN !!!!! oh yeah ! haha :D

teacher memang sporting ouh :) thnx teacher :) tapi sorilah ! class kami memang agak nakal :) even class elit !haha ELIT ? bangge lah konon dengan perkataan ELIT tuh ? euww..setakad perkataan jea pon..korang still jugak tak elit ! chekgu kate students 5 science pandai ? err .. chekgu sala class lah saye rase kan !? haha.pandailah sangad :p biase sahaje lah choyy.chooyy sekalian and chekgu.chekgu yang dihormati :)

dalam class pulak,,haha ! nak cerite nyh ! psssttt :) name aku disebud jadi setiausaha ;p ngguk.ngik ! hancorlah class korang nyh choyy ! :p tetttt*





then..rehad tyme :) oh yeah :p aku and due orang rakan jenayah aku pergi kea koperasi untok beli buku la choyy ! bukan beli askrem :D and bukan untuk beli lolipop :)<3


psst :) buku latihan skolah  ( new design ) burok jea ! tettt* mintak maap kat sekolah cepat kiera !




then,, lepas rehad aku tataw tyme ape..bm lah kudd ? tapi chekgu ta masok :)<3then tyme my husband ouh :) MATHEMATICS MOD <3 chinte dea sangad ouh :D

then datang pulak tymee add math :p korang tahu ? aku berjaye untuk faham ! haha bangge lah  ! 

then rehad tyme sekali lagi :)

pukol 2 setengah,,sir halim masok class :) CHEMISTRY TYME CHOYY !ta tahan jea ! bajed kaw akan faham kan kiera !!!? tapi disebabkan aku budak baek :p .. aku salen ouh ape yang sir cakap :D ngeee~tulisan burok ! maap le yeaa :)











bende yang ditulis :) berdasarkan coretan dalam buku kat atas nyh :D


Kalau                       K-KALIUM                                     K
nak                           N-NATRIUM                                Na  
kawen                      K-CALSIUM                                 Ca
mesti                        M-MAGNESIUM                          Mg
ade                           A-ALUMINIUM                             Al
zakat                         Z-ZINK                                         Zn
fitrah                         F-FERUM                                 Fe,iron
supaya                    S-STUNUM                                  Sn
perkahwinan          P-PLUMBUM                               Pb
kekal                        K-COPPER                                 Cu
hingga                     H-MERKURY (SYMBOL)           Hg
anak                         A-ARGENTUM                            Ag
anak                         A- AURUM                                   Au