Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

lelaki dan perempuan(;


yeah ! masuk tahun 2011 nyh ..dah 12 kali aku couple . paleng lame pon aku coupl..2 tahun .aku start kaple pon form  2 akhir tahun .. err sebelom tuh ? aku still lagi tak pandang boys around ! heh ! dalam 12 orang tuh .. adelah dalam 3 orang yang berani berbuad curang dengan aku ! grr . okess fine ! aku bukan jenis yang maen bunuh bunuh diri nyh ! simple jea ! cool (: ! 

" kaw curang,, kaw punye pasal .yang pnting aku ta curang !" 
"engkaw engkaw.. aku aku !"
buad hidop sendiri lah !

yeah thats quotes make me always smiling yaww ! bukanlah nak kate aku tak heran dengan deorang . and bukan jugak nak kate petik jari seribu yang datang !! sumpa aku cakap ! aku bukannye laku sangad macam korang ! korang hawt ! aku ? ordinary jea !

tapi kan ... aku pelik tengok perangai deorang ! kenape mesti deorang buad macan tuh ? jahad sangad kea aku nyh dengan deorang ? tadelah kan ? err=.="

boys always being famous with their bamboosticks words tuh !!! err ! wth ! sebelom couple..pandai cakap 

"awak ! saye janji kalaw awak terime saye..saye akan sayangs awak sampai bile2 !"
"saye akan setie dengan awak "
"saye akan sayangs awak sorang jea "

haiyoo ! ayat kat atas nyh memang amad parah ! and kalaw ade girls yang percaye dengan ayat nyh.. just perempuan murahan jea kott !!!! oh kesian=.=" teramad tak cukop kaseh sayanglah perempuan tu kan !!? haha lepas dapat couple..mulelah nak shackle hidop orang laen ! hadoii hidop sendiri pon dah tonggang langgang ! nak shackle hidop orang buad ape? buad hidop orang laen jadi kacaw bilaw ?! whatevalah lelaki yang demikian (;

and yang paleng gela !!! ade jugak wujud girls yang ikott jea cakap boyfie dea tuh ! ikottkan sangad kehendak boy dea ! hah ! korang pandaii faham sendirilah maksod saye okess (; cheers !!

BOLD WORDS HERE !!!

WAHAI MANUSIE SI LELAKI DAN PEREMPUAN ! KITE BERCOUPLE-ING BUKAN UNTUK  BERPELUKAN AND BUKAN UNTUK MENYENTUH-NYENTUH KAN BONGEK ! TAPI UNTUK MENGERATKAN PERHUBUNGAN SILLATURRAHIM AND MEMUPUK KASIH SAYANG ANTARE KITE !!



sorrylah kalaw terlepas cakap !
TAPI INI CARE HIDOP SAYE ! BLOG INI MILIK SAYE ! AND SAYE RASE TAK SALAH SAYE CAKAP MACAM HYH KAN ?! (;

and guys ! saye rase..followers saye tade yang ta matured  ! tade budak - budak ! maseng2 dah besa kan ?! (;  and saye tahu semue followers saye budakk baek !!! :D

ma saye kate.."adek dah besa .. adek boleh pikir sendiri mane yang haram mane yang halal . jangan sekadar tawu tapi tak ambek kesah ! ma tanak ade anak ma yang macam tu oke ! ma sayang semue anak ma !" 
yeah thnx ma ! i love you (;

alhamdulillah saye still denga nasehat ma ! and saye harap selamenye saye akan ikott nasehat tu (;

fullstop (;