Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

toink . toink (;


abang kate..gamba nyh burok ! bukan gamba nyh jea ! semue gamba aku burok !=.=" 

abang fahrul : ntah pape la kaw nyh dek ! macam2 ! ngade2 jea !

adek (aku) : bialah !

abang fahrul : menjawab jea !

adek ( aku ) : kaw tuh yang entah pape !

abang fahrul : xp

adek (aku) : anak manje ma ! kecohhh =.="

grr.so what huh abang ?! tak kacaw hidopp kaw pon kan ?! batak la tuh konon ! bangge sangad dengan "engineering com" and "photographer" dea tuh . kaw kijea banyak mane ponn..tetap miseken jugak kann?baru 2 hari dapat gaji..dah lesap duit tuh ! shopping jea yang kaw tawu ! macam donut ! xp

dahh ! stop pasal sakaii tuh !

(page baru)


hari nyh aku ta sekolah ! weepy (; demam tyme =.=" dah 3 minggu aku batuk tak baek2 sampai sekarang..err..doc tuh bagi aku obat ape ntah !  grr maken terokkk adelah ! kene pakse dengan ma  peegi klinik ! err=.=" macam sie2 jea ma ! saye bukan makan obat ponn !! 

ma :  adek ! ta payah pegi skolah lah ! bawak penyakit aje kamu nyh !

aku : err=.=" ala.. semue tak bolehh ..peegi tusyen pon tak boleh ! dah ketinggalan dah nyh =.="

ma : alah ! kamu tu kalaw cuti sehari pon bukan bolehh jadi pandai sangad2 ponn=.="

aku : ma?! sampai haty ouh :( toink toink  xp

ma pakse aku pegi clinic ! asek kene mara jea aku ! ikott kan ajelah ! =.=" kat clinic.. aku rase maybe dekad  2 jam aku kat situ...lembab jugak pegawaii kat situ buad kijea . haiyaa . potong gaji lol !!! ku dah mule membebel2 kat lua ! err. penad . penad !

lepas tuh dapat obat  batok sebotol . ubat selsema,ubat demam.anti biotik sebongkoss =.=" aku rase seminggu yng akan datang... aku buang jea obat tuh semue ! grr


balek rumah..ma suroh tolong masak kat dapur . err tapii tataw nak tolong ape ouh ! setakad pegang sudip boleh la . itupon tataw betol kea tak care pegangnye =.=" hine rasenye girl tatawu masak ! then ma suroh ambekkan kacang bunciss kat dalam peti ais..

ma ! sumpa saye tak kenal kacang bunciss tu macam mane ! err . habess kene marah dengan ma ! grr ..abah pulakk gelakk jea :( yeah ! suke gelakkan saye ouh ! hine rasenye yaww !

whatevalah ! then teross chat dengan kim alexa . kim bajed tawu kacang bunciss macam mane .. padehal same jea ! ta kenal jugak ..bile kiera search kat google..barulah tawuu kacang bunciss tu macam mane (;

tataw ape bezenye kacang buncis dengan kacang panjang . maybe kacang bunciss gendud siked kott =.="



errr..actually...
aku tak ingat aku nak create ape lagii nyh..=.=" err oke bye X_X(✿◠‿◠)