Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

ma dah ade calon untuk jadi menantu ? omg O_O





OMG !! MA DAH ADE 3 ORANG CALON UNTUK DIJADIKAN SUAMI AKU AKAN DATANG !! MA ! APE NYH ? =_____________=  SAYE TANAK OKESS ! DAH LAH TA KENAL ! MACAM APE JEA !! GRR :(


calon first : 
namenye RASYID . kawan baek aku tyme tadika dulu ngok ! selalu maen same same . maen keja2 due orang pusing keliling sangkar burung kat sekolah . lari punye lari punye lari..aku terpijak lecah then aku jatuh then baju aku koto then aku nanges kuat kuat then dea tolong (: HAHA :D tyme tu kawan dunie akhirat konon ! dulu la..sekarang ? cess .. jumpe pon tak dah =_______=" dea nyh anak sorang chekgu kat sekolah renda aku tu ..  ma dea nunn melebih lah kan ?! jumpe aku kat sekolah jea..panggel aku menantu dea . ma aku pon geng jugak dengan dea ! mentang2 budak2 lagi..err gela tak malu !!!? panas panasss =__________= (!)


second punye calon : 
anak sorang pengetue  . name dea ? secret ! HAHA :D kitorang nyh macam ade bawu2 bacang lah siked . moyang kepade atok dea kepade ayah dea ntah ape kaitan dengan aku..tatawlah..kesah kea aku ? baek .. memang baek. hensem ? memang hensem :p tapi aku anggap dea macam kawan baek ngekk ! tak lame lepas tu..ramai budak class gosipkan kitorang . mane tahan aku ! parents kitorang pon same macam tu ! geram choyy ! then aku cakap kat dea,,aku malas nak rapat dengan dea lagi ! dah ta tahan !!!!!!!! then ? entahlah . kawan biase jea (:


third :
anak kerani sekolah . cess ! sumpa aku ta kenal langsong ! so that ! AKU BENCI TAWU TAK !!


ORANG COUPLE,,MA MARAH .. THEN PANDAI PULAK NA JODOHKAN ORANG =______________="


FULLSTOP