Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

macek kantin terhormad (:





HAHA (!) ini hari..pemilik page nyh nak cerite pasal macek macek kantin di sekolah SMK TUN ABDUL RAZAK yang awet mude bilake nunn (: haha smiling (!)


haiyakk ! dari aku form 1,, sampai lah aku dah dipinang orang pon..macek macek kantin tuh still lagi ta memajukan diri =_______= maseh lagi dengan muke yang same , menaiki moto yang same .. and most important ! yang paleng buad macek2 nyh jadi hawt is attitude deorang ! still lagi suke meng-actions kan diri :p kat kantin tu.. diwujudkan ade lah lebih kurang 6 orang macek and 2 pacek yang hawt ! woot woot !


pacek yang hawt! pak cu ! sekali dea melatah..satu sekolah denga ! haha ! pacek nyh sentiase on loud speaker dea ! haha . bab bergossip,,bagikan kea dea ! feeewwiiittt ! pak cu terbaeklah ! pak cu layak jadi pengacare MELODI ! ganti FAFAU and WAHID ! woot woot :p




macek fav aku is macek sue (: macek nyh kecik ja . tapi baek ! kalau aku nak makan nasik ayam,,kompom aku kene order kat macek sue..baru puas hati aku ! sebab ? macek sue nyh suke ikott cakap budak budak sakaii macam kitorang nyh ! such...


aku : macik sue..nak nasik ayam 1


macik sue :  satu jea ? (macik letak peha ayam )


aku : ala macik ! saye ta makan peha lah..ta best tabest !


macek sue : habes tu nak ape ? (macik letak pulak kepak ayam )


aku : hah ! macik ! kepak ayam ? lagilah saye ta pandai makan ! tade nafsu pon nak makan kepak ayam tu macek ! XD nak yang ade banyak isi ! nak yang gemuk ! nak yang bulad chomel (:


macik : hish macam2 ye..( macek letak ayam comel )


aku : macik !ayam nyh comel sangad ! terlampau kecik . ade yang besaa tak ?


macik pon tamba lagi seketul ayam comel..then,barulah aku paham bahase nak blah dari situ (: qilah pon lebih kurang jea dengan aku!


qilah : macik ! nak nasi ayam ! nak yang lembut ! yang sedap ! yang banyak isi ! tanak kepak ! tanak peha ! nak sambal atas ayam !


haha ! oh yeah ! thats my girl .. haha ! lagilah jelas dan nyate,terlampau banyak kerenah budak nyh ! terlampau sakai dengan ayam ! haih !


as usual,, yang jage sebelah macek sue pulak is,,, macek pakai cemin mate ( haha . tataw name ngik ) woot woot ! macek nyh paling famous choyy ! mulut dea pedas macam sambal yang dea buad ! pergh ! kalau nak makan nasik ayam.. then terorder dekad dea..memang malang lah kan !? 
aku akan cakap " macik,,nak nasik ayam 2!" ( order untuk qilah sekali lah gela ) !! then macek tu terus letak ayam yang suke hati dea nak letak ape ! sambal pon..suke hati dea nak letak atas ayam kea..kat nasik kea..bawah pinggan tu kea..XD


aku dengan qilah..ape lagi,,mane berani cakap pape.. just main cuit2 lengan baju jea ! hahah XD then buad muke =_________= (!) lepas tu terus pegi kat meje makan . sampai jea..terus membebel !


aku : lalala .. kalaw aku tawu dapat kepak ayam yang kurus keding nyh..aku tanak order nasik ayam ! =______________________= ta kenyanglah aku ! nanti balek rumah ma aku ta masak ! then ,, makan maggie le aku jawabnye..


qilah : ha'ah kan ?! ntah pape la macik nyh ! tak jadilah aku nak makan macam nyh !


haish ! perkare yang biase lah ...


hari ttu,, aku nak beli bihun sup . aku orang ke sepuluh tercepat yang ade kat kantin! tapi aku still jugak tak dapat2 bihun sup aku ! asek bagi orang laen jea ! grrr ! last2, tinggal aku and 3 lagi orang budak..loceng dah bunyyi baru dea nak bagi bihun sup aku !!!!!!and , dea bagi..tanpe bubuh sambal.. so, aku mintaklah sambal . thenn dea marah aku ! " hish ! sambal dah nak habes dah pon ! "


aku diam jea..relax kiera !


then aku terus pegi kat meje makan 5 science . aku  rase macam nak mencarut segale bende ! err ! 


aku : ehh ! macik cemin mate tuh melampau lah ! dah lah aku nyh orang ketige last dea bagi makanan ! kalaw aku kebulo..sempat mati agaknye ! lepas tuh ! nak marah2 aku pulak tu ! saked ke ape macik tu ? darah tinggi melampau2 kott .


una : macik tu period kott ! tu yang emosi semacam tu !


aku : haha ! takan period sepanjang tahun ! melampaulah kan !? tyme bulan puase jea tak .


kitorang : gelak bersame (: haha


semalam..rehad tyme (: aku nak beli bihun sup . terpakse order kat macek "cemin mate" sebab ,macek sue sebok ! ade lah 3 orang budak nyh nak order nasik ayam sampai 6 . then macik cemin mate tuh merungut tak tentu pasal . buad muke aje tawunye . haiyakk =________+


macek tu tengok ayam tu pon macam ayam goreng tuh penah buad pasal dengan dea tyme hidup dulu ! XD care dea letak ayam tu pon macam agak rakuss :p haiyakk macek..kalw ayam tu boleh menjerit..kompem dea menjerit kesakitan taw :p BODOH TYME (:


lepas tu .. cha pulak kene !  dea terbagi duet  yang koyak .. alah ! sekecik taik semud jea pon koyakknye XD itupon kecoh ! lepas tuu..ade pulak budak kate....


EE! MACIK LEMBAB LAH !


haha ! adek ! great lah ! layak dicontohi ! adek memang jujur sejujur-jujurnye ! XD dea cakap kuad pulak tuh ! budak laenn termasuk aku..senyum jelah !!


dah dapat..aku terus beli air and pegi ke meje ! cha dah bergossip kat situ ! meje budak 5 science yang paleng biseng ! habes sederet meje tuh dok mengumpat macik cemin mate nunnn (: kasihan lah macik tu.. :p


macam2 lah kerenah macek macek and pacek kantin nyh !


ade yang kuad melatah lah..
ade yang loud speaker..
ade yang high blood pressure..
ade yang kedekut
ade yang ntah ape2 jea.
ade yang dudok goyang kaki ..


haha


dahlah ! malas nak ngumpat dah . fullstop (: