Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

bangge mochie !

 haha . amboi senangnye hati kaw ea kiera ! haha . mesti. mesti ! ha ? kenape ? ngeee ~ nak bukak cerite nyh ! bace taw ! tadi .. dapat results meyh   .pagi-pagi bute lagi sir dah suroh satu class jumpe dea kat pondok ilmu    cewah ! excited lah konon ..nak dapat result BI lah katekan hah ! podahhh lah kaw kiera  ! dah jumpe ,, amboii . bukan maen    ! sir buad gempak lah pulak ! katenye.. semue FAILED ! heh ! rase macam nak menari-nari pulak aku kat situ bile denga dea cakap gitu ! GRR
aku sempat pikir " EH ! TA SANGKE KITORANG BODOH SANGAD SAMPAI FAILED ENGLISH !" hey ! act , maksud dea.. "FAILED" tu bawah 80% meyh ! sir kate.. sape yang bawah 80 akan di bagi hadiah istimewe sangad2!;) hahaha.err , setiap orang ,, sir bagi satu sampul ! aku dapat sampul wane orange meyh ..! woooo~ dengan muke budak biol   aku tu.. dibukakkanlah sampul yang demikian ..erk ?!   ape nyh ?! sampul tu kosong meyh ! harap jea cantek ! tapi kosong !


sir : sabalah dulu ! saye akan terangkan ! oke ! sape yang sampulnye ade kertas .. haa,, itulah hadiah kamu ! buad hw tu ! bukak sekolah hanta ! and sape yang sampulnye kosong tu   tahniah (: ! awak semue memang tade hw untuk cuti nyh !"


alahai..senang hati aku . nak menyanyi lagu dangdut rasenye  akhirnyelah kan ! tamat jugak satu result  ! masuk class pulak.. dapat result math ! OMG !   ape nyh ! oh tidak ! ta ready lagi nak dapat result math ! sumpa aku ta faham math lah choyy ! jangan bagi aku punye kertas taw raida ! kaw tengok dulu ! kalaw markahnye bawah 70.. kaw ambek sempan buad lapik untuk kucing kaw beranak jelah ! agak2  baik tu..silekanlah bagi (:


raida datang kat aku ! hoh ! haha . paham2 lah muke si berok nyh (: muke malu-malu bangge meyh ! HAHA ! yeah ! dapat A  . weee ~ suke la aku ngek ! mahu tidak? dalam class aku tido pon boleh jawab . mestilah suke ! kaw boleh suke sekarang kiera .. kaw teengoklah nanti .. tengok results kaw yang laen ! heh  baru 2A dalam tangan . yang laen ?


tak lame lepas tu.. cekgu Fuzi masuk class !  gile aku buadnye !


cekgu : ambeklah kertas awak semue nyh balek ! tak larat saye nak menyimpannye =_="


hah ! pandai cekgu bagi ayat yang sesuai     (!) aku ? ape lagi . bab2 history nyh memang aku akan      buad care ta pandailah ! cekgu panggel name aku ! hah ! dengan muke yang malu-malu   aku pegi kat cekgu . cekgu bagi kertas ! ohhh ! HOHOHOHOHO . aku tengok kiri kanan dulu    mane tahu ade orang nak curik kertas aku yang cantek tuh ! ceyt :p (!) BOOOO~ tak lame lepas tu..


DENGAN BANGGENYE AKU BUAD PENGUMUMAN !    " aku FAILED (:" korang denga tak ?! "AKU FAILED XD " banggekan aku !  yeah ! padan muke kaw kiera =_=" . cekgu dah membebel-bebel kat depan .. aku ? heh ! budak baek mane denga cakap .. respons aku macam nyh jea      (!) simple and sweet kan . tak paya susa2 nak    !! alah ! tapi dalam hati  ...grr . dalam hati ade rama-rama meyh ! dari luar nampak tenang jea "!" malas aku nak mention pape dah :(


LUPEKAN (!)

pssst : pasal results lain ,, akan distory pade lain hari (: lepas dapat semue results


petang tadi.. aku ajak una pegi sch (: konon nak siapkan papan kenyataan class .. kononnyelah ! last2 . tak siap apah pon =_=" . ape yang kitorang buad ? err . menge-shoot le yonggg   ! hah XD kami biase2 jea lol ! mane ade hawt macam engkaw orang semue kan ?! yeah saye tahu .. so , kalaw sudi.. roll lah lagi ke bawah (:







SUMPA AKU HAPPY LAH LEPAK DENGAN KAW UNA ! :D

FULLSTOP:)