Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

spirit of my days =___="




okay fine! I proudly to say that i'm trying to accept the reality that im in  7teen years old already ! do i proud? GRR !=_______=  oh yeah! of course not! Sumpa aku menyampah ! 
kind of shit! but sometimes, I should feel proud of the exam in my life.  hey mochie ! as usual, thick books of the faithful waiting for my return to home, 
they will always be a part of my spirit day to day .. ! yeah ^_^



tadi secare paksaan ! aku duduk kat tempat aku dengan segugus stationaries , test pad and most important ! calculator . yeah tak lupe itu . sentiase menjadi kawan baek aku tyme otak penuh dengan formula add math and math mod plus physics ! grr . tepat jam 7.45 a.m.


" baiklah , semue pelajar sile kemaskan meja , dan letak beg diluar class. peperiksaan akan dimulakan sebentar lagi " . 


aku denga jea ayat nyh .. aku dah mule mengeluarkan balek segale latihan add math yang aku dah buad . gam tak kuad lah dalam otak =_____=  FORMULA FLIRT AROUND DENGAN BOYS kaw tak lupe pulakkan kiera ! hari2 kaw praktikkan ! ade 5 soalan ! mase yang dibagi , 1 JAM ! 


dapat jea kertas soalan ..


(aku menyelak dengan penuh lemah lembut ;p)


then aku tercakap kuad2 pulak : hah ? ade 5 soalan jea ? sikednye ?!
( tyme tu semue pandang aku then cakap , ha'ah kan . sikednye !) psstt: ade jugak yang kate . " haii.. tawu le dea ... " okess ! aku senyap ;$


tengok soalan satu . memang agak simple !  markahnye pon 2 jea chie !aku selak pulak soalan number 2,3,4 and seterusnye ... yeah ! markah siked ! solutions dea . bukan maen kan ! tapi yang pasti .. aku ade sediked careless disitu ! ( malangnye lepas exam baru nak terpikir) =_=" kind oh shit !! OMG ! ape yang aku dah buad dengan kertas add math aku ! beratus2 aku buad latihan kaw tahu ?! bagai nak RAK aku study add math ! tyme exam . langsong tade dapat idea ! wth ! rase nak menanges babe ! tapi tak pe . relax... baru assessment one ! midyear kaw buad betul2 oke kiera ! SPM nanti kaw buad yang TER-EXPERT  antare semue ;) wenk wenk . lepas tamat exam add math ...


ade exam BIOLOGI pulak . tapi relaxx lah .. mule pukol 11 .. lambat lagikan kiera ?! hah ! pegi lah kaw terperonyok membebel2 dengan si QIELAH and UNA tu ! eh . terpengaruh jea aku nyh . 


qielah :  alah kiera ! tak payah lah bace buku ! tutup je buku tu ! 


aku : gela kea kaw nyh ?!


qielah : ala ! kalaw kaw bace pon..bukan masokkan ! buang mase jea !


( heh , 2x5 jea pon kalaw aku sembang dengan kaw lah )


jam menunjukkan tepat pukol 10.30 a.m. alah ! tak payah bace lah ! nak buad ape ! aku bukan nak jadik DOCTOR kan ? kan ? " HAHA:D
sumpa kaw nyh BODOH la kiera ! kaw nak result kaw rosak kea !


tyme exam BIOLOGI tadi ,, aku senyum sambel membelek2 kertas soalan tu .. (: ( HAI KIERA.. TAKKAN BELEK JEA KODD ? TAK RETI2 NAK JAWAB KEA ! ") yeah aku mengaku . soalan tu susah ! act,, aku dah bace okess chapter 1! semalam...


aku pergi keluar kat depan rumah . nak bace BIO . kat dalam biseng =_="


punyelah payah aku membace dan translate balek ape yang aku bace tu dalam BM ! 


buku kate : 


ERYTHROCYTE


1 . erythrocyte is biconcave disc-shaped, with an elastic membrane.
2 . the biconcave disc-shaped increases the TSA/V ratio to facilitate the exchanged of  gasses by diffusion across the membrane . 
3 . the elastic membrane enables the erythrocyte to changes its shape so that it can squeeze  through the narrow blood capillary . 
4 . matured erythrocytes does not have nucleus . this enables the erythrocyte to contain more haemoglobin to carry more oxygen . 
5 . erythrocytes are produced in the bone marrow .


and BLA > BLA > BLA !!!


( then aku translate dalam BM , cakap sorang2 ! abah tengok jea .. err . abah pikir saye gela ? oke =__=" )


1 . eritrosit berbentuk cakera dwi-cekung dengan membran yang kenyal .
2 . bentuk cakera dwicekung menambah TSA/V untuk memudahkan pertukaran gas melalui resapan melepasi membran . =_____= . (ape2 jela)
3 . membran yang kenyal membolehkan eritrosit berubah bentuk untuk melepasi kapilari darah yang sempit.
4 . eritrosit yang matang tak de nucleus sebab itu membolehkan lagi banyak haemoglobin masuk dalamnye untuk bawak lagik banyak oksigen . ( maap kalaw fakta menjadi auta (: *
5 . eritrosit jadik dalam sumsum tulang . 


( HAH ! AKU DAH MULE BOSAN LEPAS BACE 10 M/S ! then AKU LOMPAT TERUS KEA CHAPTER 2 ) lagi lah aku merepek yang bukan2 ! pasal "LOCOMOTION AND SUPPORT" mane nak hafal name2 tulang semue tu ?! tade mase lah :p banyak lagi kijea laen =_="


then sir husen pulak masok class. dea kate " tahniahlah ! result BI oke ! tapi maaf jugaklah sebab bagi saye .. 70 hingge 79 tu adelah FAILED !" dan ade hadiah untuk awak semue yang FAILED tu !"errr =_________=  
ape nyh ..grrr


AND !!!!


in the spirit of the holiday seasons..i would gladly to inform you that i must to redeem my " gift " as a token of sir's appreciation to such " EXCELENT " result in my English assessment onee 2011 ! i must claim my 'reward' along with my exercise book tomorrow (: weeee...


and, i can bet that if im failing to do so i'll regret it for rest of my life yaww X_X mati aku !


okess (: physics tyme (: bye bye :D