Backgrounds & Love Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
this is my special place where i meditate and shares my emotions ..please remind yourself that is my blog and i can put anything i wanna post troublemakers aren't welcome here okess beibeh (: thank you 

korang si kawan (:

pagi tadi..agak ramai lah jugak cekgu tak masuk class.. angin bertiup sayup jea kat koridor block science . memang sunyilah block tu . tapi..sampai jea kat pintu class 5 science,, macam tengah clubbing pon ade O_o !tapi aku tak biseng meyh . aku dudok jea .. ceyh . wenk wenk :) act aku pon tataw kenape aku beruba gela sejak akhir-akhir nyh ! kalaw tak.. aku and the geng lah yang paling kuad membisengkan diri XD buad lah perangai yang menggile sampai tercabott otak XD tapi hari nyh laen meyh . qilah,una and nabat jea yang ntah ape bende dicarutkan..aku pon tatawlah :D tak ambek port sangad hari nyh. nak tahu ape aku buad ? O_o ! aku bukak beg merah kepunyaan norsyakirah..then,aku ambek buku add math ! wenk wenk , aku selak muke surat 148 . chapter 12 . yeah ! itu dea "PROGRESSIONS" ! ;)
berjaye selesaikan 46 soalan untuk hari nyh (: tapi dalam banyak2..ade satu soalan jea yang buad aku rase nak mengemis jawapan kat setiap orang =____= aku tataw sape yang mencipte soalan nyh ! memang sumpa aku cakap..aku ta faham ! x_x
_________________________________________________

question 41 :
for the geometric progressions 500, 100, 20,..,which term will be less than 1/10 for the first time ?
_________________________________________________

yeah ! first time ? OMG ! kalaw dea tuuka 'first time tu jadi first term' bolehlah aku buad . aku bace jea soalan nyh.. aku teros bangon and pegi bejalan start mengemis dea punye solutions :'( tanpe mencube ape2 ! sebab aku memang dah tawu..aku takkan boleh jawab =___=

mangse pertame . zi ying , heh .. aku tengok.. dea pon berkelip-kelip jea matenye =,= ! then merantau ke tempat seow lay . bile dea bace jea soalan tu..dea buad muke terkejut pulak dah . then dea try buad . try punye try punye try.. last2 dea kate . "sorry,, saya tak dapat buat ". fhuh , okess =______________= nak terkoyak buku aku dibuadnye . asek padam , padam and padam .. !

fara . dari tadi dok melayan deva, qilah and una . haha . lantak koranglah babes . tak lame tu ,, fara tego !

fara : wow ! ade orang tu semangad gile belaja add math !

aku : (pandang jea dea..)

deorang : sape doe ?

fara : ade lah orang tu kan ... ( sambel muncung ke arah aku )

aku : err ?! ape ?!

una : alah kaw nyh ! takkan kaw tak tawu.. dea kan memang minad gela dengan add math ! fav subject tu !

arif : kaw nyh fara ! kawan tu nak belaja , kaw sebok buad ape ?!!

aku : apelah korang nyh . pegilah sambung sembang!(aku terus dudok kat tempat zi ying cuz tempat aku dah dijadikan tempat untuk bergurau sende :D penuh orang =_=)

fara datang kat aku..

fara : ee kiera aku pon nak tengoklah kaw belaja add math..banyak tak soalannye ?

aku : satu chapter ade 150 soalan . aku  dah stady yang AP punye...now GP tyme (: kalaw nak buad .. kaw buad lah AP dulu . Ap senang . GP? agak susah lah ..

fara : huh ! banyaknye . macam susah jea . takud aku !

hahah ! fara nyh ! bukan2 aje . tadi kate nak tengok jugak . pastu lari pulak .ade jea.

leepas aku dah give up dengan soalan tadi..aku panggil una .

aku : una ! eh korang ade hal tak petang nyh ? jum stady add math sesame (:

una : ntah ! boleh kudd .. tapi qilah tentu tak datang punye..tido jea.

aku : haha . qilah ! nak datang tak ?!

qilah : nak lah !! una memandai jea ! kaw pon suke tido petang !

tyme balek..aku singgah kat class zuera . tanye pasal soalan add math tadi . dea pon boleh dikatekan tak tawu ! then dea pass pulak buku tu kat aiman . yeah ! coach kami (: hah ! aiman najib . boleh dikatekan expert O_o ! yeah ! sememangnye dea dapat ! grrr =________________= tapi malang meyh same aku ! aku tak faham solutions yang dea buad ! dan aku memang tak boleh faham ,, kalaw orang tu tak buad sambel menerangkan kat aku :( ! memang lembab lah kaw kiera !

aku bagitaw zuera yang kitorang plan nak buad stady group petang nyh .

senarai : aku , una , qilah , deva , zi ying , nabat .

tapi petang tadi..nabat and deva tak datang ! tataw kenape . yang datang cume aku , zuera , qilah , una , ummu , zi ying . yeah ! tu jea ! stady kat PSS . masok2 jea teros biseng ! pasang lagu . kasi loud speaker punye ;) hah ! kitorang memang agak tak sopan mane pon .. :p sejam lebih dudok kat PSS . alhamdulillah . menjadi meyh kitorang punye stady group (: tapi separuh jalan sebab zuera ,  zi ying , una , and qilah dah mule bukak cerite =________= .
aku cume senyum jea sambel pandang muke una yang tengah khayal berstory telling :p

kenape aku senyum ? mahu tidak ?! dea tanye aku soalan . dea ta faham macam mane nak buad . then aku buad lah . buad punye buad .. sambel aku nak explain kat dea macam mane nak buad.. boleh pulak dea bercerite ! haiyakk ! kasi penyek otak kaw karang una XD

pukol 5 PSS totop . so kitorang kelua lah . jalan menuju kea pintu pagar sekolah . nak pegi pasa sungai tiang teruss (: jalan punye jalan . aku snap lah gamba spontan deorang yang tak berape nak betol nunnn =_=

wenk wenk . hhahahah . double triple miple senged lah korang XD iloveyou !!





naek moto sampai triple ? nak pegi pasa macam nyh ? memang takkanlah  kan .bukan2 jea korang nyh . otak dah melayang ke mane .. tataw lah





menuju ke pasar sungai tiang (:




sebelum pegi pasa..singgah rumah sew ying dulu . nak kene jemputt jugakk budak tuh . heh manje betull . rumah dea kat bagan sungai tiang baroh . ! baru aku taw kat sungai tiang ade bagan ! lol ! 17 tahun hidup baru sekarang tahu !? kat ruma sew ying .. kitorang kene keja dek anjeng ! ciss ! bapak takud meyh tyme tu . nak menanges pon ade rasenye XD gela betoll !

kat pasa .. aku beli ice bland aje ! cuz dah pukol 6.30 ! kitorang bepecah ! aku dengan qilah . una sorang , zi ying dengan sew ying ! . sebab aku nak beli ice bland . una nak beli nasik kodd, zi ying nak beli ice bland jugak .. tapi kat tempat laen lah . ade lah dalam 10 minit aje kitorang kat pasa tu .. 6.35 balek . una tunggu aku kat tepi jalan tuh , ramai pulak budak lelaki pulak =_= aku tumpang una . zi ying pulak sesatt ! haiyakk . kat pasa jea yang oii . boleh sesatt jugak kea ..hadoii ..kesian qilah kene carik zi ying . kalaw tak ,, tak balek le kaw ! aku dengan una dah mule rase rimas kat atas moto . dengan ramai budak lelaki ..then , una mencarut2 kat atas moto !

una : kiera ! apesal mamat tu usha2 pulak ! ta puas hati kea

aku : mane ? then aku terpandang kat mamat yang di sebuttkan .
(sumpa menyampah aku ! tersengih2 macam selipar terkoyak! )

una : bodoh kea dea tu ?

aku : cepat lah una .. jalanlah cepat . rimas lol aku kat sini . 

kitorang terus tinggalkan qilah kat pasa cari zi ying cuz maseng2 nak cepat . sorry qilah


that silly boy :  dudok elok2 yea kat belakang tu ! bye....

pegi lantaklah kaw jantan =___="



to qilah .. hope kaw selamat pulang lah sayangss .. haha . esok story kat kitorang ea ape dah jadik ! aku call kaw..tak angkat2 pon !

TAMAT (: